۰۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۷۸۱۳۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

اسلام به برکت خون شهدا از پیچ های خطرناک تاریخ عبور کرده است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این‎که هرچه امروز از اسلام باقی مانده به برکت خون شهدا است، گفت: اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و خانواده های آنها است.
حجت الاسلام سپهر در مراسم افتتاحيه نمايشگاه قرآن اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شامگاه پنج شنبه سوم مرداد، در یادواره شهید قرآنی حجت الاسلام محمد علی دغاغله، اظهارداشت: سالانه از شخصیت و خانواده یک شهید قرآنی در حاشیه نمایشگاه قرآن و به عنوان محور فعالیت های قرآنی قدردانی می شود.

حجت الاسلام سپهر از عشق و محبت شهدا به قرآن یاد کرد و گفت: عشق به اسلام، قرآن و اهل بیت را می توان در زندگی شهدا و تأثیر آن بر اطرافیان آنها مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه اسلام و قرآن مدیون خون شهدا است، افزود: امروز هرچه از اسلام و قرآن بر جای مانده به برکت خون شهدای اسلام و وجود پر برکت آنان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: وجود و حضور شهدا است که اسلام توانسته از پیچ های خطرناک و انحرافهای ایجاد شده از سوی ابرقدرت های جهان به سلامت و با کمترین هزینه عبور کند.

حجت الاسلام سپهر خدمات ارائه شده به خانواده های شهدا را به عنوان جبران گوشه و ذره ای از خدمت آنها به اسلام یاد کرد و گفت: وجود شهدا و خانواده های آنها عطر قرآن را به جامعه اسلامی هدیه کرده است.

وی افزود: امیدوارم خداوند به یاری  قرآن دختران، پسران و فرزندان ما را از فتنه های آخرالزمانی محفوظ نگه دارد./9462/پ203/غ

ارسال نظرات