۰۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۷۸۱۷۸
آیت الله طه محمدی:

تروریست خواندن حزب الله ادامه وحشت اروپا از بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در همدان گفت: با توجه به بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی، آمریکا و اروپا به وحشت افتاده‌اند و سید حسن نصرالله را تروریست می‌خوانند.
آيت الله طه محمدي، نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان خاطرنشان کرد: بیان داشت: با توجه به بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی، آمریکا و اروپا به وحشت افتاده‌اند و سید حسن نصرالله را تروریست می‌خوانند.

 

امام جمعه همدان با اشاره به ثواب ذکر و دعا در شب قدر، ابراز داشت: هر چیزی بها و فرصتی دارد و بهای ماه رمضان همنشینی با قرآن و تفسیر قرآن است.

 

وی ادامه داد: هر چیزی را که برای دنیا و اخرت نیاز داریم باید در سه شب قدر بگیریم و نهایت استفاده را ببریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: قدر به معنای اندازه است و در شب قدر سرنوشت همه هفت میلیارد بشر در زمین و تمامی موجودات کره زمین و مقدار آنچه که باید بهره مند شوند نوشته می‌شود.

 

آیت الله طه محمدی سوره قدر را سوره اندازه گیری دانست و بیان داشت: ما در شب‌های قدر باید از خدا طلب عافیت کنیم تا خداوند تمام بدی ها و بلایا را از ما دور کند.

 

وی خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم که مقدرات در دست خدا است و بحث قضا و قدر از نظر علمی به اندازه‌ای سنگین است که هر کسی نمی‌تواند در آن وارد شود.

 

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خداوند امیرمؤمنان(ع) را اسوه اهل زمین و آسمان قرار داده است و به این وجود مقدس آن‌قدر جلال، جمال و کمال داده است که هیچ کس قادر نیست آن را مورد ارزیابی قرار دهد./957/پ202/س

ارسال نظرات