۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۷۹۲۰۱
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

امید به مقاومت با حماسه امروز ملت ایران جان گرفت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امیدبخشی به نهضت مقاومت را از مهم ترین دستاوردهای راهپیمایی روز قدس دانست و گفت: راهپیمایی روز قدس چراغ امید را در دل مقاومت روشن نگه می‌دارد و خون تازه‌ای در رگ‌های آن جاری می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، امام جمعه شهرکرد ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به سوره قیامت اظهار داشت: شک و تردید انسان نسبت به قیامت به این دلیل است که انسان می خواهد آزاد باشد.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که انسان چه ایمان بیاورد و چه ایمان نیاورد به زودی در حول و هراس قیامت وارد می شود، گفت: بدانید و آگاه باشید که تنها راه رستگاری بشر در اطاعت محض از خداوند متعال است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که تمام حقایق در روز قیامت آشکار می شود، خاطرنشان کرد: به یقین اگر باورمندی به معاد و اصول در وجود انسان به خوبی شکل گیرد، بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می شود.
امام جمعه شهرکرد در ادامه به روز قدس اشاره کرد و افزود: لبیک گویی به ندای ولی امر مسلمین جهان و کسب بصیرت و حضور همه جانبه در صحنه ها از نشانه های تقوا است.
رییس شورای حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امروز همه مردم ایران آمدند تا بار دیگر به استکبار جهانی و اسرائیل جنایتکار، «نه» بزرگی گفته باشند و به تلاش های 150 ساله آن ها برای مقابله با جهان اسلام پشت کرده باشند.
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیداری جهان اسلام خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی بار دیگربا حضور در صحنه نشان دادندکه همچناندر راه ارزش‌های انقلاب اسلامی پایدار هستندو به سیاست‌های سلطه‌جویان آمریکا و ایادی آن یک «نه» بزرگ می‎گویند.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به تحولات کشورهای منطقه، خاطرنشان کرد: دشمن گمان می‎کند بر موج انقلاب‎های مردمی جهان اسلام سوار شده و می‎خواهد آن را به نفع خود مصادره کند در حالی که مردم ملل اسلامی آگاه و بیدار هستند.
وی بیان کرد: مردم مصر به این توطئه آمریکا به خوبی واقف هستند وبا سردادن شعار مرگ برآمریکا هوشیاری خودرا نسبت به این کشور سلطه‌جو اعلام می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که آمریکا در جهان اسلام منفور است، اظهار کرد: آمریکا با رسوخ و نفوذ در کشورهای اسلامی و تحت سلطه قرار دادن سران عربی نمی‎تواند راه به جایی ببرد چراکه ملت‌های مسلمانان امروز بیدارتر از هر زمان دیگری هستند.
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری امیدبخشی به نهضت مقاومت رااز مهمترین دستاوردهای راهپیمایی روز قدس دانستو گفت: راهپیمایی روز قدس چراغ امید را در دل مقاومت روشن نگه می‌داردو خون تازه‌ای در رگ‌های آن جاری می‌کند.
وی با گرامیداشت اقدام تاریخی شیخ فضل‌الله نوری، افزود: 114 سال قبل مردم ایران شاهد شهادت این مرد عالمو ربانی بودندو این واقعه درس و عبرت بزرگی برای آن‌ها شد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شهادت شیخ فضل‌الله نوری این درسرا به ما می‎دهدکه هیچگاه ولی و رهبر خود را تنها نگذاریم و همواره زیر پرچم او از اسلام و انقلاب دفاع کنیم.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به 17 مرداد، روز خبرنگار، خاطرنشان کرد: خبرنگاران نقش مهمی در تنویر افکار عمومی در جامعه برعهده دارندو باید به جایگاه آن‌ها توجه ویژه‌ای داشت.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام از برگزاری طرح تقویت مبانی دینی و شبهه‌زدایی در استان خبر داد و گفت: این طرح از 21 مرداد به مدت یک ماه در استان برگزار می‎شود./9457/پ202/س
ارسال نظرات