۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۹
کد خبر: ۱۸۳۷۷۳
مدیر حوزه های علمیه کشور:

اگر بگویم در خانه متدینین رادیو معارف شبانه روز شنیده می‌شود اغراق نکردم

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه کشور: معتقدیم رادیویی که از قم و از حرم کریمه اهل‌بیت سلام‌الله‌علیها پخش می‌شود باید بیشترین پشتیبانی را از طرف حوزه داشته باشد.
آيت‌الله حسيني بوشهري در گفتگو با راديو معارف
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری به مناسبت پانزدهمین سالروز افتتاح رادیو معارف درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار رادیو گفت: من لازم می‌دانم به سهم خود از رادیو معارف تشکر کنم. انصافا خدمات قابل قبولی انجام داده است. نمی‌خواهم بگویم کار مطلق است و عیب ونقص ندارد، ولی محاسن آن سرآمد است. احیانا اگر نقطه ضعفی هم داشته باشد در مورد هر کاری این خصوصیت وجود دارد.
وی در ادامه گفت: به نظرم رادیو معارف از ظرفیت حوزه علمیه بیش از این که هست می‌تواند استفاده کند. به این دلیل که در حوزه علمیه قم از سخنوران، محققان، پژوهشگران، مبلغین و فضلای خوبی برخورداریم که از این تریبون می‌توان صدایشان را به اقصی نقاط دنیا رساند.
مدیر حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: اگر بگویم در خانه‌های متدین‌های ما رادیو معارف شبانه روز روشن است، اغراق نکردم. چرا که ایشان معتقدند همه برنامه‌های رادیو معارف بی استثنا قابل استفاده است. حوزه‌های علمیه می‌تواند از این بلندگوی قوی دینی به عنوان پیام رسان، بیشترین استفاده را بکند. لذا معتقدم دست اندرکاران رادیو معارف با دعوت از فضلای و شخصیت‌های حوزوی و افرادی که در این عرصه تاثیرگذار هستند، اقبال بیشتری در این رابطه نشان دهند و به جمع محدود بسنده نکنند.
آیت‌الله حسینی بوشهری در پایان گفت: حوزه علمیه تعاملات جدی و خوبی با تمام رسانه‌ها دارد، ولی نسبت به رادیو معارف همیشه زبان خیر داریم و همیشه خیر خواه هستیم و معتقدیم رادیویی که از قم، از حرم کریمه اهل‌بیت سلام‌الله‌علیها پخش می‌شود باید بیشترین پشتیبانی را از طرف حوزه داشته باشد و تا آنجایی که امکان دارد کوتاهی نمی‌کنیم./9191/د103/ع
ارسال نظرات