۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۸۴۲۰۴

سال تحصیلی حوزه علمیه فاطمیه شهرستان نقده آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید و اختتامیه فارغ التحصیلان سال 91-92 حوزه علمیه فاطمیه شهرستان نقده به صورت همزمان برگزار شد.
سال تحصیلی حوزه علمیه فاطمیه شهرستان نقده آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نقده، مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید و اختتامیه فارغ التحصیلان سال 91-92  حوزه علمیه فاطمیه شهرستان نقده به صورت همزمان با حضور بازرس حوزه های علمیه خواهران استان آذربایجان غربی، اساتید، طلاب و اعضای شورای شهر شهرستان نقده امروز صبح امروز برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام محمد خلیل پور، بازرس حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی با اشاره به هجوم فرهنگی غرب گفت: نفوذ فرهنگی غرب در جامعه گام به گام و تدریجی است و حوزه های علمیه خواهران نقش و اهمیت زیادی در مقابله با این توطئه دارند.

 

وی افزود: یکی از راهکارهای مقابله با هجمه های فرهنگی آگاه سازی جامعه از طریق اشاعه فرهنگ دینی است که حوزه های علمیه خواهران نقش زیادی در این راستا دارند.

 

ولی بابوسه، عضو شورای شهر شهرستان نقده نیز در این مراسم با مساعدت مالی بیست میلیون ریالی به حوزه علمیه فاطمیه نقده، اظهار کرد: اعضای شورای شهر این شهرستان آماده ارائه هرگونه خدمات به حوزه علمیه فاطمیه این شهرستان هستند.

 

در ادامه این مراسم شیرین سعیدی، مدیر حوزه علمیه فاطمیه نقده به ارائه گزارشی از فعالیت های این حوزه علمیه در سال های اخیر پرداخت.

 

تجلیل از دوازده نفر از فارغ التحصیلان و همچنین طلاب ممتاز  (نفرات اول، دوم و سوم) پایه های تحصیلی پایان بخش مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه فاطمیه شهرستان نقده بود.

 

گفتنی است، حوزه علمیه فاطمیه نقده سال تحصیلی جدید را با 90 طلبه آغاز می کند که از این تعداد پانزده نفر طلبه های ورودی امسال هستند./9362/پ202/ب

ارسال نظرات