۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۸۸۸۰۴
وزیر اطلاعات:

امنیت پایدار ایران مرهون مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان است

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاعات اساس کار این وزارتخانه را بر سه محور شرع، اخلاق و قانون دانست و گفت: تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیتی پایدار را برای کشورمان به ارمغان آورده است.
وزير اطلاعات  وزير اطلاعات ديدار وزير اطلاعات با مراجع در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان که با حضور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان در استانداری برگزار شد، اساس کار وزارت اطلاعات را بر سه محور شرع، اخلاق و قانون دانست.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر رعایت اصول شرع مقدس اسلام از سوی وزارت اطلاعات تأکید داشته و دارند، خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات امروز بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری فعالیت های خود را دنبال می کند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود جایگاه وزارت اطلاعات در نظام اسلامی را مهم و اثرگذار توصیف کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب نگاه خاص و ویژه ای به این وزارتخانه داشتند و فعالیت های این مجموعه مهم کشور را دنبال کرده و می کنند.

 

وزیر اطلاعات با تأکید بر این که رفتار و کردار ما همواره باید بر مبنای رضایت الهی باشد، تصریح کرد: وزارت اطلاعات نیز اهداف و برنامه های خود را بر همین اصول و مبنا دنبال می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به این که تکیه و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه برنامه و فعالیت ها در مسیر اصول دینی و احکام شرع مقدس اسلام است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با تکیه بر همین اصول ارزشی امروز از جایگاه ارزشمند و با عظمتی برخوردار است.

 

وی با بیان این که وزارت اطلاعات چارچوب فعالیت ها و برنامه های خود را بر مبنای قرآن دنبال می کند، خاطرنشان کرد: در کلام الهی امنیت پایدار بر امنیت فرهنگ بنیان تعبیر شده است که این وزارتخانه نیز بر همین اساس و اصول حرکت می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به این که تلاش ها و مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان(عج) از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مجاهدت خاموش تعبیر شده است، گفت: تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیتی پایدار را برای کشورمان به ارمغان آورده است.

 

وزیر اطلاعات با بیان این که این وزارتخانه تأمین امنیت پایدار در چارچوب شرع مقدس اسلام را با جدیت دنبال می کند، افزود: همه تلاش فعالان این عرصه تأمین امنیت پایدار با تکیه بر اصول دینی است.

 

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت ناامن کشورهای منطقه اشاره کرد و با بیان این که شرایط بسیاری از کشورهای همسایه ما نامناسب است، بیان داشت: امروز به دلیل مجاهادت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) یک امنیت مثال زدنی در کشورمان حاکم است که باید شکرگذار آن باشیم./950/پ203/ج

ارسال نظرات