۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۱۹۰۸۸۲
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

تفکر بسیجی زمینه ساز دستارودهای ارزنده در عرصه جهانی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای، گفت: تفکر بسیجی زمینه ساز دستارودهای ارزنده در عرصه جهانی است که مدیران ما با نگاهی بسیجی گونه و اقتدار ایستاده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودند که دیدیم چگونه پیروز شدند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل چهارشنبه شب در دیدار اعضای پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیان شهرستان آمل با بیان این که روحانیان و طلاب در زمان هشت سال دفاع مقدس الگوی اطاعت پذیری برای دیگر رزمندگان بودند، گفت: از عوامل مهمی که باعث تقویت روحیه رزمندگان و ترغیب آنان به حضور در عرصه‌های خطیر پیکار می‌شد، پیشرو بودن ‏روحانیان در پذیرش خطر و مقدم داشتن خود بر دیگران در شرایط دشوار جنگی بود.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت آگاه برای همیشه چراغ راه مریدان و پیشقدم در عرصه های دفاع و حماسه است، بیان داشت: روحانیان در دفاع مقدس همگامی با مجاهدان را در اولویت کار خویش قرار داده بودند.
 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که شهادت طلبی در راه ارزش ها از ویژگی های بارز ملت ایران بوده که دشمنان از چنین امری هراسان هستند، خاطرنشان کرد: ملت ایران پیرو فرامین مقام معظم رهبری و ادامه دهنده راه ارزنده امام راحل و شهدای گرانقدر است.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که حضور گسترده روحانیت در مبارزه با تهاجم فرهنگی ضروری است، خاطرنشان کرد: تلاش دشمنان در راستای منحرف سازی نسل جوان جامعه با راه اندازی هزاران شبکه ماهواره ای است.

 

استاد حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل، ادامه داد: اقدامات اثربخش و گسترده ای باید در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان صورت گیرد که حضور ارزنده روحانیت در این عرصه بسیار اثربخش است.

 

وی با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای، گفت: تفکر بسیجی زمینه ساز دستارودهای ارزنده در عرصه جهانی است که مدیران ما با نگاهی بسیجی گونه و اقتدار ایستاده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودند که دیدیم چگونه پیروز شدند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که بسیج زمینه ساز افتخار و عزت اسلامی برای ما است، بیان داشت: بسیج با حضوری ارزنده در همه عرصه ها با صلابت ایستادگی کرده است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که بسیج گوش به فرمان مقام معظم رهبری است، گفت: اگر خدایی ناکرده تهاجمی به کشور صورت گیرد همانند حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس پوزه دشمنان به خاک مالیده خواهد شد./950/پ202/ب

ارسال نظرات