۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۹۴۱۸۶
امام جمعه سیهات عربستان:

دشمنان با سوء استفاده از نام اسلام درصدد نابودی مسلمانان هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سیهات عربستان با محکوم کردن اقدامات تروریست‎ها در منطقه گفت: دشمنان با سوءاستفاده از نام اسلام خواهان نابودی مسلمانان هستند.
حجت الاسلام سيد حسن النمر الموسوي از علماي عربستان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن النمر الموسوی امام جمعه سیهات عربستان روز گذشته در مسجد حضرت لحمزه طی مراسمی که با عنوان «پیامبر اسلام (ص) معنای زندگی را به انسان‎ها تعلیم داد» برگزار شد، اقدامات تروریستی منطقه را به شدت محکوم کرد و گفت: برخی از جریان‎های به ظاهر اسلامی با استفاده از نام اسلام به انواع جنایت‎‌ها علیه مردم دست می زنند.


وی به بررسی عوامل اصلی جنایت‎های منطقه پرداخت و بیان داشت: جریان‎های تروریستی به ظاهر مسلمانان به علت عدم فهم صحیح از دین و سیره پیامبر اکرم (ص) دست به چنین اقدامات شنیعی می‎زنند.


این عالم عربستانی ادامه داد: جریان‎های معارض با اسلام از مسیر اصلی دین منحرف شده‎اند.


وی از مسلمانان خواست که از شعارها و اقدامات تفرقه انگیز دوری کنند و خاطرنشان ساخت: مسلمانان جهان باید از شعارهای تفرقه انگیز و فتنه جویانه دست بردارند و به شعارهای عدالت محور و آزادی متمایل شوند.


حجت الاسلام نمر عنوان کرد: شعارهای بی‎پایه و اساس نتیجه‎ای جز تاکید بر حقیقت استبداد نخواهد داشت.


وی بر احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و ادامه داد: ما اقدامات کشورهای غربی و رژیم اشغالگر اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین را محکوم می‎کنیم و خواهان احقاق حقوق آنان هستیم.


این عالم عربستانی، حضرت محمد (ص) را پیامبر رحمت و مهربانی توصیف کرد و گفت: دشمنان درپی مخدوش کردن چهره رحمانی اسلام هستند./994/ب902/د

ارسال نظرات