۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۱۹۴۲۱۲

دوره آموزشی «جهان اسلام و زبان‌های آن» در اسپانیا برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی «جهان اسلام و زبان‌های آن» ویژه دانشجویان دکتری به همت مؤسسه «مطالعات جهان اسلام در دوره معاصر» از 25 تا 29 اسفندماه در مادرید برگزار می‌شود.
اسلام

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مؤسسه «مطالعات جهان اسلام در دوره معاصر» متشکل از اساتید دانشگاه‌های پاریس با همکاری کالج مطالعات اسلامی هلند و مؤسسه پژوهش‌های معاصر اسپانیا دوره‌ای ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دوره دکتری در مادرید برگزار می‌کند تا شرکت‌کنندگان به ارائه نتیجه مطالعاتشان درباره جهان اسلام و زبان‌های رایج در آن بپردازند.

 

گابریل مارتینز، استاد دانشگاه پاریس؛ «لئون بوسکنز»، مدیر مرکز مطالعات اسلامی دانشگاه «لیدن» و «استفان میشونو»، استاد علوم اسلامی در مادرید اعضای گروه آموزشی دوره دکتری هستند که با برگزاری نشست‌های تخصصی به معرفی زبان‌های موجود در جهان اسلام و نحوه تعامل مسلمانان با یکدیگر در دوره معاصر خواهند پرداخت.

 

دانشجویان حقوق، مطالعات اسلامی، ادبیات، زبان‌شناسی، فلسفه، علوم سیاسی، جامعه‌شناسی و جغرافیا می‌توانند در این دوره آموزشی که به زبان انگلیسی در مادرید برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

 

علاقه‌مندان به حضور در این دوره آموزشی، باید خلاصه‌ای از فعالیت‌های پژوهشی خود را همراه با معرفی‌نامه امضاشده از سوی اساتید دانشگاه و مشاور رساله دکتری و نیز چکیده‌ای از موضوع رساله به مؤسسه «مطالعات جهان اسلام در دوره معاصر» ارسال کنند./982/ب103/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات