۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۹۴۸۵۲
عضو بنیاد علوم وحیانی اسراء:

ایادی استکباری به دنبال ایجاد نفاق و اختلاف میان مسلمانان هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو بنیاد علوم وحیانی اسراء با بیان این که ایادی استکبار جهانی همواره به دنبال ایجاد نفاق و اختلاف میان مسلمانان بوده اند، خاطرنشان کرد: کشورهای مسلمان باید با اتحاد و همبستگی به فکر تحقق تعالیم والای اسلامی و گسترش این تفکر ارزنده در سراسر جهان باشند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، عضو بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا، امروز در جمع مردم و مدیران بخش دابودشت شهرستان آمل با بیان این که باید قدر امنیت، آسایش و اقتدار کشور خود را بدانیم، گفت: دشمنان از صدر اسلام برای براندازی دین مبین اسلام و شیعیان تلاش داشتند و هم اکنون نیز دست از تلاش شوم خود برنمی دارند.

 

وی با اشاره به این که ایران اسلامی در مسیر اقتدار و پیشرفت ارزنده ای قرار دارد، بیان داشت: به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی ، تلاش های ارزنده امام راحل و رهنمودهای گرانقدر مقام معظم رهبری کشورمان در عرصه های مختلف به پیشرفت های والا و شایسته ای دست یافته است.

 

عضو بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء، ادامه داد: هر چه داریم به برکت خون های پاک شهدا است که مدیران باید از همه توان خود در راستای اعتلای ارزش های والای نظام اسلامی بهره گرفته و اهتمام ارزنده ای در این راستا داشته باشند.

 

امام جمعه دابودشت با بیان این که وحدت امر ارزنده ای است که باید در راستای دستیابی به آن تلاش شود، ادامه داد: دشمنان خواستار این هستند که مسلمانان با یکدیگر وحدت نداشته باشند که در این راستا از هر نقشه ای استفاده می کنند، ام مسلمانان باید با اتحادی بی نظیر فریب برنامه های ایادی استکباری را نخورند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که ایادی استکبار جهانی همواره به دنبال ایجاد نفاق و اختلاف میان مسلمانان بوده اند، خاطرنشان کرد: کشورهای مسلمان باید با اتحاد و همبستگی به فکر تحقق تعالیم والای اسلامی و گسترش این تفکر ارزنده در سراسر جهان باشند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ادامه داد: اگر شریعت پیامبر گرامی اسلام و دین آسمانی او را به مانند جسم بدانیم، ولایت و امامت ائمه معصومین(ع) روح و باطن آن است.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که اگر کسی بیاید دین را بدون ولایت امام علی(ع) بپذیرد مانند کسی بوده که به جسد خالی اکتفا کرده است، گفت: اگر روح دین ولایت ائمه معصومین(ع) نبود آیه قرآن کریم در واقعه غدیرخم نازل نمی شد.

 

وی، اضافه کرد: سکاندار اصلی دین ائمه معصومین(ع) هستند که باید راه و روش زندگی درست و سعادتمندانه را از این بزرگواران دریافت کنیم.

 

عضو بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا با اشاره به این که باید تلاش کنیم تا به معرفت وجودی ائمه معصومین(ع) دست پیدا کنیم، ادامه داد: حرکت در مسیر نورانی این بزرگواران زمینه ساز سعادت و تعالی بوده که باید سیره آنان را سرلوحه امورزندگانی خود قرار دهیم./950/پ203/س

ارسال نظرات