۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۹۴۸۷۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

ایجاد تفرقه بین مسلمانان هدف گرو‌ه‎های تکفیری است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: در این برهه از شرایط که گروه‌های تکفیری در صدد ایجاد تفرقه در بین مسلمانان هستند آگاه کردن مردم می توانند بهترین راه برای جلوگیری از پیش برد اهداف دشمنان باشد.
حجت الاسلام فخري، مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي

حجت الاسلام محمد فخری، مدیر کل تبلیغات اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار کرد: وهابیت یک حزبی است که تابع قدرت های جهانی مانند آمریکا، اسرائیل غاصب و انگلیس است.

 

وی افزود: هدف وهابیت ضربه زدن به اسلام  و آزار و اذیت مسلمانان و ایجاد تفرقه بین مذاهب است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تأکید بر آگاه کردن مردم در خصوص توطئه های دشمنان اظهار کرد: مردم باید با آگاهی از جنایت های گروه های تکفیری و وهابی با اتحاد خود با توطئه های دشمن مقابله کرده و از گسترش تفکرات انحرافی جلوگیری کنند.

 

وی مهم ترین برنامه دشمن را ایجاد تفرقه بین اهل تسنن و تشیع اعلام کرد و گفت: هدف از ایجاد تفرقه بین مسلمانان از بین بردن اسلام است که استکبار جهانی به این منظور گروه‌های تکفیری را حمایت می کند.

 

حجت الاسلام  فخری تقویت فرقه های اسلامی تشکیل شده در کشور را یکی از را ه های مقابله با فرقه های ضاله دانست.

 

وی تجمع علمای اهل تسنن و تشیع در یک جا و باز گو کردن نقاط مشترک را از راهکارهای بسیار مهم خواند و افزود: مردم باید از فتنه های این گرو ها آگاه شده و با اتحاد و همدلی جلوی این جنایات و توطئه ها را بگیرند.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت:  فضاهای مجازی یک فضای گسترده و بین المللی است که ما می توانیم با استفاده صحیح از این فضا می توان همبستگی و همدلی مسلمانان را افزایش داده و آنها را با آگاهی به مقابله با دشمنان اسلام دعوت کنیم.

 

وی گفت: مردم سنی و شیعه با حضور خود در برنامه های هفته وحدت می توانند یکپارچگی و برادری خود را نسبت به یکدیگر نشان داده و با شرکت همگام در این برنامه ها مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی بزنند.936/ت302/س

ارسال نظرات