۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۹۵۲۶۴
امام جمعه موقت گرگان:

مدعیان دفاع از حقوق بشر عامل اصلی جنایت‌های انسانی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت گرگان با اشاره به مرگ آریل شارون قصاب صبرا و شتیلا گفت: مدعیان دروغین و پرچمداران مدعی حقوق بشر در تشیع جنازه این جلاد بزرگ شرکت کردند.
شکاف ميان آمريکا و اسرائيل به خاطر ايران

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام رسول رضایی، امام جمعه موقت، امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه مرکز استان با اشاره به مرگ آریل شارون قصاب صبرا و شتیلا گفت: مدعیان دروغین و پرچمداران مدعی حقوق بشر در تشیع جنازه این جلاد بزرگ شرکت کردند و همین مدعیان دفاع از حقوق بشر خود حامیان و عاملان اصلی جنایت های بشری و ضد انسانی در جهان هستند.

 

وی افزود: این افراد هشت سال کجا بودند که او با مرگ دست و پنجه نرم می کردو کسی خبر این جلاد را نگرفت و امروز از وی تعریف و تمجید می کنند و در مراسم او شرکت می کنند.

 

به گفته وی، آمریکا به هیچ عنوان در زندگی بوی انسانیت نبرده، اما می خواهند حاکم بر همه سرنوشت همه ملت های دنیا باشد و مدعی حقوق بشر است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز مصادف با سالروز شهادت سرسپردگان دین و اسلام یعنی فدائیان اسلام مانند نواب صفوی، خلیل طهماسبی در 60 سال قبل است که مدتی در زندان بودند و سپس اعدام شدند.

 

امام جمعه موقت گرگان یادآور شد: شهید نواب صفوی تشنه دین و احکام اسلام بود و بالاخره در این راه به شهادت رسید.

 

خطیب موقت گرگان در ادامه گفت: 28 دی ماه نیز سالروز شهادت سیدمهدی حکیم از بیت آیت الله سیدمحسن حکیم از مراجع عالیقدر اسلام به دستور صدام حسین بود که این شخصیت نیز زحمات زیادی در مسیر اسلام کشید.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به سالروز ولادت امام صادق(ع) به خدمات ارزنده آن امام همام اشاره کرد و گفت: خدمات این امام همام مورد تایید دوست و دشمن و موافقان و مخالفانش بود.

 

امام جمعه موقت گرگان با بیان این که فضائل و علم سرشار امام صادق(ع) امروز مورد تائید همه دانشمندان مسلمان و غیر مسلمان است، ادامه داد: تلاش های علمی آن امام بستری برای گسترش جهانی اسلام ناب فراهم کرد.

 

وی در خطبه اول نماز جمعه گرگان ضمن تبریک ایام هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر ختمی مرتب حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) گفت: در شب میلاد حضرت محمد (ص) اتفاقات فراوانی به وقوع پیوست که در هم شکستن 14 کنگره کاخ کسری و فرو ریختن بت ها از جمله این اتفاقات است.

 

حجت الاسلام رضایی یادآور شد: همه موجودات دنیا به طفیل وجود پیامبر (ص) خلق شده اند و مهم ترین عامل پیروزی پیامبر (ص) در برنامه های خویش توکل به خدا بود./950/پ202/س

ارسال نظرات