۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۴
کد خبر: ۱۹۵۹۹۷
امام جمعه آمل:

شهدا سرمایه های ماندگار انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهدا سرمایه های ماندگار انقلاب اسلامی هستند، بیان داشت: شهدا رفتند و ما باید سیره نورانی آن را به نحوی شایسته در برنامه های زندگی خود اجرایی کنیم.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل شنبه شب در مراسم بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل که در مصلی قدس شهرستان برگزار شد با گرامی داشت یاد شهدای حماسه ششم بهمن، گفت: با حضور در چنین مجالسی به حال شهدا غبطه می خوریم که آنان رفتند و زیباترین راه را انتخاب کردند.

 

وی با اشاره به این که خدا را شاکریم که در خط ولایت و شهدا قرار داریم، بیان داشت: شهدا به درجات و مقامات ارزنده ای رسیده و ما در درجات پایین قرار داریم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که انسان مومن، شهید و عالم به مقام والایی می رسد، ادامه داد: انسان باید همواره در تلاش باشد تا بتواند به مقام ارزنده و گرانقدری برسد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که اگر انسان مراقب خود باشد مجرای ذات و صفات پروردگار می شود، گفت: همان طوری که آیت الله جوادی آملی می فرماید انسان جدولی از بحر وجود بوده و مظهر واجب الوجود است که باید سعی کنیم تا از غفلت بیرون بیاییم.

 

وی با اشاره به این که به لطف الهی در مسیر هستیم و نکند که روزی مسیرهای ما عوض شود، بیان داشت: مهم ترین کار انسان خودسازی است و انبیاء و اولیاء آمدند تا انسان بسازند.

 

امام جمعه آمل، ادامه داد: کار مهمی در پیش داریم تا بتوانیم به درجات عالیه برسیم که باید همواره از فرصت ها به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که همت عالی پیشبرنده امور انسان است، گفت: ما همواره باید تلاش کنیم در مسیر صراط مستقیم گام برداشته و اوامر و دستورات الهی را اجرایی کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که ملت ایران سرباز ولایت بوده و در مسیر رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بر می دارند، ادامه داد: باید بتوانیم گام های خوبی در زندگی برداشته و با بصیرتی والا عمر خود را هدر ندهیم.

 

وی با بیان این که شهدا سرمایه های ماندگار انقلاب اسلامی هستند، بیان داشت: شهدا رفتند و ما باید سیره نورانی آن را به نحوی شایسته در برنامه های زندگی خود اجرایی کنیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات