۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۹۶۴۷۸
حجت الاسلام شکوری:

اصول مبارزاتی و مدیریتی امام الگوی ملل آزاده جهان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خوی گفت: یکی از موضوعات مهم در زمینه انقلاب اسلامی تبیین ابعاد اصول مبارزاتی و مدیریتی امام خمینی(ره) به جهانیان است که باید الگوی ملل آزاده جهان قرار گیرد.
امام جمعه خوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امام جمعه خوی و عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خوی با توصیه نمازگزاران به رعایت کردن تقوا گفت: امیرمؤمنان(ع) می فرمایند:" انسان های پرهیزکار دارای خصوصیاتی هستند که با آنها شناخته می شوند و عبارتند از راستگویی، امانت داری، وفای به عهد، احسان بدون چشم داشت، خوش خلقی، بردباری و پیروی از دانشی که انسان را به خداوند نزدیک می کند".

 

 عقوبت تجاوز به حقوق مردم در پیشگاه خدا

 

خطیب جمعه در بخشی از خطبه اول آثار و پیامدهای تجاوز به حقوق مردم را با استناد به روایات اهل بیت(ع) مورد بررسی قرار داد و افزود: از جمله عقوبت های ضایع کردن حقوق مردم در پیشگاه خداوند محرومیت از برکت رزق و روزی، عدم اجابت دعاها، محرومیت از نعم بهشتی، ورود به آتش جهنم است.

 

وی در خصوص تجاوز به حقوق دیگران به روایتی از امام صادق(ع) اشاره و اظهار کرد: خداوند به ذات خود سوگند یاد کرده که سه طایفه را در بهشت جای نخواهد داد کسی که خدا را انکار کند، فردی که امام و رهبر را رد کند و شخصی که حق مسلمانان را باز دارد.

  

رییس شورای فرهنگ عمومی با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و بازگشت پیروزمندانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران اسلامی اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در زمینه انقلاب اسلامی تبیین ابعاد اصول مبارزاتی و مدیریتی امام به جهانیان است که باید الگوی ملل آزاده جهان قرار گیرد.

 

حجت الاسلام شکوری ثبات و پایداری در مواضع خود، شناخت دقیق از شخصیت ها و جریان های سیاسی، مخالفت با مبارزه مسلحانه علیه رژیم پهلوی، شناخت واقعی از میزان قدرت و تعهد ملت ایران، تأکید بر خودباوری، نهادینه کردن استقلال کشور و مبارزه مستمر با استکبار جهانی را از اصول مبارزاتی و مدیریتی حضرت امام خمینی (ره) برشمرد.

 

 غرب می خواهد انقلاب نارنجی را در اوکراین تکرار کند

 

خطیب جمعه خوی با اشاره به بحران داخلی اوکراین گفت: تظاهر کنندگان مورد حمایت غرب چند وزارتخانه و اداره دولتی را مورد حمله قرار داده و به اشغال خود در آوردند.

 

حجت الاسلام شکوری تصریح کرد:کشورهای غربی یک بار در سال 1384 اوکراین را معرض نقشه های خود قرار داده و با به راه انداختن انقلاب نارنجی دولت را سرنگون کردند اکنون نیز میخواهند همان توطئه را تکرار کنند./936/پ203/ب

ارسال نظرات