۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۱۹۷۱۴۷
امام جمعه گرگان مطرح کرد؛

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن کوبنده تر از هر سلاح

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: حضور گسترده و پرشور مرد م در راهپیمایی 22 بهمن را می توان کوبنده تر از هر اسلحه ای دانست که دشمنان را به زانو در می آورد.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی این شهر گفت: حضور گسترده و پرشور مرد م در راهپیمایی 22 بهمن را میتوان کوبنده تر از هر اسلحه ای دانست که دشمنان را به زانو در می آورد. 

 

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: 35 سال است که مردم در هر شرایطی در این راهپیمایی شرکت می کنند و همه نقشه ها و توطئه های دشمن را مبنی بر عدم حضور مردم در این مراسم نقش بر آب می کنند.

 

امام جمعه گرگان با اشاره به این که مردم به رغم کودتای 28 مرداد که فریب خورده بودند امروز دشمن را می شناسند و در برابر نقشه های انان ایستادگی می کنند، تصریح کرد: این حضور پرشکوه مردم به ویژه امسال در دولت جدید با شعار تدبیر و امید باید گسترده تر باشد تا به دشمنان بگوییم دیگر سرمان کلاه نم یرود.

 

وی با اشاره به رفتار غیر قابل توجیه برخی سازمانها در نیش زدن به دولت نوپای یازدهم ادامه داد: انتظار می رود که دولت بتواند مشکلات مردم را مدبرانه حل کند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که نقد خوب است اما نیش زدن و تضعیف کردن منصفانه نیست، انتظار نمی رود برخی از سازمان ها و نهادها نسبت به دولتی که تازه بر سرکار آمده است کم لطفی کنند و نیش بزنند، اظهار داشت: امروز حواس مردم جمع است و متوجه اند که برخی سازمان ها و نهادها چطور به دولت نیش می زنند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به سفر رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه به ایران و گفتگو با رهبر معظم ایران اشاره کرد و گفت: اردوغان وقتی در ترکیه روی کار آمد مواضع خوبی در برابر برخی مسایل گرفت، اما به مرور زمان وارد جریانات منطقه ای شد و به دام آمریکایی ها افتادکه نمونه آن در مسأله سوریه نمایان شده است.

 

وی اظهار داشت: اردوغان باید بداند که آمریکایی ها با او خوب نیستند و برایش دردسرهایی درست کرده اند که تظاهرات اخیر در ترکیه از مهم ترین نمونه های این دردسرها است، اردوغان با حضورش در ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب نشان داد که از رویه قبل خود پشیمان و نادم است و به خوبی می داند که مواضع ایران در برابر سوریه چیست. 

 

نماینده ولی فقیه در خطبه دوم با اشاره به فرا رسیدن 19بهمن و روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور همافران نیروی هوایی در کنار مردم شکست بزرگی بر پیکره آن نظام وارد کرد که البته مشکلاتی هم برای همافران به وجود آورد که از این رو امام این روز را به نام نیروی هوایی نامگذاری کرد.

 

آیت الله نورمفیدی با تبریک هشت ربیع الثانی سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع)  گفت: امامان آخر شیعه عمرهای کوتاهی داشتند چراکه خلفای عباسی شنیده بودند که مردی از نسل پیامبر  آنان را نابود خواهد کرد، به همین دلیل به امامان سخت می گرفتند.

 

وی ادامه داد: ده ربیع الثانی نیز سالروز وفات حضرت معصومه، خواهر گرامی امام رضا(ع) است که برای رسیدن به برادر بزگوارش راهی ایران شد، اما در نیمه راه در قم وفات کردند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان درخطبه اول نماز جمعه گرگان با اشاره به این که همه چیز این دنیا گذراست و به هیچ چیز این دنیا نمیتوان دل بست، ادامه داد: مهم ترین سرمایه انسان عمر است، عده ای از مردم قتی از دنیا می روند دستانی پر از ایمان، عمل صالح و بندگی خدا دارند، اما برخی دست خالی می روند./950/پ202/س

ارسال نظرات