۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۹۷۳۳۷
آیت الله نوری همدانی در درس خارج:

مردم در 22 بهمن پاسخ زیاده گویی مقامات آمریکا را خواهند داد/ شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه همه است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر این که مردم انقلابی ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی و اظهارات سخیف مقامات آمریکایی خواهند داد، شرکت در راهپیمایی را واجب و وظیفه همگان عنوان کرد.
1/ آيت الله نوري همداني درس خارج فقه آيت الله نوري همداني در مسجد اعظم قم درس خارج فقه آيت الله نوري همداني در مسجد اعظم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله نوری همدانی امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، عموم ملت انقلابی و متعهد ایران اسلامی را به حماسه آفرینی در 22 بهمن دعوت کرد.

 

وی در ادامه با تبیین دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف، نظام اسلامی را نظامی ولایی برپایه قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) دانست.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که انقلاب اسلامی منافع مستکبران را قطع و دست دشمنان را از کشور ایران کوتاه کرد، گفت: از همان روز پیروزی انقلاب سنگ اندازی مستکبران به ویژه شیطان بزرگ آمریکا شروع شد.

 

این مرجع تقلید یادآورشد: مردم ما در نتیجه انقلاب به اوج عزت و قدرت رسیده اند و خوشبختانه در صحنه های مختلف غیرت، معرفت و بصیرت خود را نشان دادند.

 

وی با تاکید بر این که امروز شیطان بزرگ نقاب از چهره خود کنار زده است، خاطرنشان کرد: مقامات آمریکایی از جمله اوباما، جان کری و معاون وی خانم شرمن این روزها کلمات بسیار سخیف و لاطائلاتی را درباره ایران بیان کرده و باطن و نیت خود که نشانگر کینه نسبت به ایران و ملت بزرگ ما است را آشکار کرده اند.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی با محکوم کردن اهانت صورت گرفته از سوی مقامات آمریکا درباره ملت ایران، یادآورشد: آنها عظمت ملت ایران را درک نکرده اند و در 22 بهمن امسال پاسخ خود را از ملت ایران دریافت خواهند کرد.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: بر همه پیر و جوان، زن و مرد لازم است که با حضور گسترده و با صلابت هر چه بیشتر در راهپیمایی امسال عزت، غیرت و تعصب و روحیه انقلابی خود را نشان دهند و حماسه ای دیگر خلق کنند و به جهانیان انسجام و عزت و قدرت خود را نشان دهند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات