۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۹۷۵۰۳
آیت‌الله علوی گرگانی:

22 بهمن اوج مقاومت ملت در برابر ظلم و ستم است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌ علوی گرگانی 22 بهمن را اوج ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل ظلم و ستم دانست و گفت: استقلال و آزادی امروز کشور نتیجه پایمردی و استقامت امام خمینی(ره) و مردم در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم امروز در دیدار جمعی از دانشجویان، با تسلیت به مناسبت وفات حضرت معصومه(س)، گفت: شهر مقدس قم در عزای کریمه اهل بیت عزادار است.

وی در ادامه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و با بیان این‌که ایثار و از خود گذشتگی ملت برای دفاع از دین در دوران شاهنشاهی فراموش نشدنی است،‌ ابراز کرد: گذشت زمان این فداکاری‌ها و پیروزی‌ها را از بین نمی‌برد و این اتفاقات هر سال بیشتر از سال گذشته برای ما جلوه گر می‌شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه انقلاب اسلامی را یک انقلاب استثنائی در جهان دانست و اظهار داشت: با تدابیر و شجاعت حضرت امام خمینی(ره) انقلاب شکل گرفت و دست متجاوزان از کشور کوتاه شد.

حضرت‌ آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم برپا شده است، افزود: امام خمینی(ره) برای احیای دین اسلام انقلاب کردند؛ انقلاب اسلامی ایران جای قدرت نمایی نیست که هر روز یک رهبر داشته باشد چون فلسفه ایجاد انقلاب خدمت به مردم است.

وی 22 بهمن را اوج ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل ظلم و ستم دانست و گفت: تنها جمهوری اسلامی ایران است که سالگرد پیروزی انقلاب خود را در جهان جشن می‌گیرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه پیشرفت‌های ایران در علوم مختلف را مورد توجه قرار داد و افزود: دشمن از پیشرفت‌های علمی ما نگران است از این رو دانشمندان برجسته ما را ترور می‌کند.

حضرت‌ آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر این‌که دشمنان نظام اسلامی هیچ‌گاه صادقانه سخن نمی‌گویند، اظهار داشت: استکبار جهانی با مکر و حیله و چهره‌ای دوگانه به دنبال فریب ملت ایران است.

وی در ادامه نتیجه پایمردی و استقامت امام خمینی(ره) و مردم در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را استقلال و آزادی امروز کشور ذکر کرد.

حضرت‌ آیت‌الله علوی گرگانی اتحاد و همدلی در کشور را رمز استقرار انقلاب خواند و ابراز کرد: وحدت جریان‌ها و گروه‌ها در سایه ولایت فقیه سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود./927/پ202/ج

ارسال نظرات