۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۹۷۵۶۱
آیت الله مهمان نواز:

راهپیمایی 22 بهمن پوشالی بودن تهدیدها و تحریم ها را اثبات می کند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با دعوت از همه اقشار مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پوشالی بودن تهدیدها و تحریم های دشمنان را اثبات می کند.
آيت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری روز دوشنبه در آستانه بیست و دوم بهمن ماه و آغاز سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران، از همه مردم ایران به خصوص مردم انقلابی و ولایت مدار خراسان شمالی خواست تا در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن به صورت گسترده شرکت کنند.

 

وی با بیان این که حضور مردم در مراسم راهپیمایی و تظاهرات سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مسائل مهم و شاخص های اصلی نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: مردم ایران با حضور خود در این مراسم در واقع هر سال با آرمان های امام(ره) و انقلاب تجدید بیعت می کنند.

 

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مردم ایران اسلامی در طول 35 سال گذشته همواره و در برهه های حساس تاریخی پشتیبان انقلاب و نظام بوده اند و این مهم را نیز با حضور خود در ایامی نظیر بیست و دوم بهمن ماه و دیگر مناسبت های انقلابی و ملی اثبات کرده اند.

 

آیت الله مهمان نواز اظهار امیدواری کرد که مردم ایران بار دیگر در سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز با حضور گسترده خود در مراسم بزرگداشت این روز اثبات کنند که قوی تر از گذشته به پای عهد و پیمان خود ایستاده اند.

 

به گفته امام جمعه سابق بجنورد حضور پرشور مردم در راهپیمایی فردا نشان دهنده آمادگی بیش از پیش ملت ایران اسلامی برای شکست چندین باره دشمن است.

 

آیت الله مهمان نواز این حضور را اعلان جهانی شکست استکبار دانست و افزود: در یوم الله بیست و دوم بهمن ماه امسال مردم بصیر ایران اسلامی با حضور خود در مراسم راهپیمایی و فریاد خشم و انزجار علیه دشمنان نظام اسلامی، به جهانیان نشان می دهند که از نظر آنها خواسته های دشمنان پوچ و بی معنی بوده و تهدید و تحریم های کشورهای غربی علیه این ملت هیچ گونه تأثیری در عزم و اراده آنها برای پیمودن راه اصیل انقلاب اسلامی ندارد.

 

این عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر حضور حداکثری مردم در مراسم بیست و دوم بهمن ماه امسال، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پوشالی بودن تهدیدها و تحریم های دشمنان را اثبات می کند.

 

به گفته وی برگزاری پرشور مراسم یوم الله بیست و دوم بهمن در واقع پاسداشت ارزش های اسلامی است چرا که انقلاب ایران، انقلابی خدایی و برگرفته از آموزه های ناب اسلامی بود.

 

آیت الله مهمان نواز اضافه کرد: به همین دلیل است که ملت مسلمان ایران هیچ گاه از حمایت و پشتیبانی نظام مقدس اسلامی دست بر نمی دارند و تبلیغات دشمنان هم در این زمینه نمی تواند تأثیر چندانی داشته باشد.

 

وی با بیان این که به دلیل بصیرت و روح اسلامی جامعه ایران، تحریم ها و تهدیدهای دشمنان نظام اسلامی نمی تواند اراده این ملت را سست کند، افزود: مؤفقیت حربه تهدید و تحریم همزمان که در سال های اخیر از سوی دشمنان علیه ملت ایران اجرا می شود؛ همانند دیگر توطئه های آنها توهمی پوچ است و مردم ایران نیز این مسأله را در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن ماه به جهانیان اعلام می کنند./9314/پ202/ب

ارسال نظرات