۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۹۷۷۱۹

آمادگی علمای شیعه و سنی لبنان برای ایستادگی در برابر چالش‎های پیش‎رو ایران

خبرگزاری رسا ـ تجمع علمای سنی لبنان سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به حضرت آیت الله خامنه‎ای تبریک گفته و آمادگی خود را برای ایستادن در برابر چالش‎های پیش‎رو ایران اعلام کردند.
تجمع علماي مسلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع علمای مسلمان لبنان متشکل از علمای شیعه و سنی با صدور پیامی فرارسیدن سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای و دکتر حسن روحانی تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است: فرارسیدن سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفته و امیدواریم نور این انقلاب همچنان به نورانی ساختن جهان اسلام از راه عزت و کرامت بپردازد تا پرچم را به ولی الله الاعظم حضرت ولیعصر(عج) بسپارد.

 

تجمع علمای مسلمان رابطه لبنان و ایران را بسیار مطلوب خواند و افزود: ما آمادگی کاملی برای ایستادگی در برابر چالش های پیش روی امت اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران داریم.

 

علمای شیعه و سنی لبنان ادامه دادند: امدیوارم مذاکرات ژنو بتواند اهداف جمهوری اسلامی ایران را در زمینه حفظ حقوق ملت مسلمان ایران حفظ کند تا این کشور همچنان به سوی پیشرفت و نوآوری ادامه دهد./980/ب904/د

ارسال نظرات