۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۲۰۲۱۰۵
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان:

مدیریت جهادی تنها راه پیروزی در برابر تحریم‌های غرب است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان، با بیان این که شرایط موجود سبب شده تا رهبر معظم انقلاب سال جاری را با نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کند، خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی تنها راهی است، که می تواند کشور را در جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی پیروز کند.
حجت الاسلام علي کاظم بهرام

حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که شرایط موجود در کشور به دلیل مسائلی همانند تحریم و هجمه های سیاسی غرب شرایط ویژه است، اظهار داشت: مدیریت عادی در این شرایط حساس جوابگوی حل مشکلات کشور نیست.

 

وی برهه کنونی را نیازمند مدیریت جهادی دانست و افزود: مدیریت جهادی افزون بر بازدارندگی هجمه های دشمن، می‌تواند کشور را به سوی پیشرفت رهنمون سازد.

 

حجت الاسلام بهرام، با بیان این که شرایط موجود سبب شده تا رهبر معظم انقلاب سال جاری را با نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کند، خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی تنها راهی است، که می تواند کشور را در جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی پیروز کند.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان، حکومت جمهوری اسلامی را با حکومت های غربی متفاوت دانست و گفت: جهت بازدارندگی هجمه های دشمن اداره مملکت نیاز مدیریتی فوق العاده دارد.

 

وی با بیان این که فرهنگ اسلامی، فرهنگی مورد پذیرش جامعه است، اظهار داشت: در مبحث فرهنگ، دولت و نهادهای مردمی باید بر اساس فرهن اسلامی برنا ریزی های خود را انجام دهند.

 

حجت الاسلام بهرام با تأکید بر اهمیت مد نظر قرار دادن فرهنگ سبک زندگی اسلامی تصریح کرد: راه تحقق عملی، سبک زندگی اسلامی، عزم ملی است و دولت و مردم وظیفه دارند تا با وحدت، سبک زندگی خود را به سمت مد نظر اسلام تغییر دهند.

 

وی برقراری سبک زندگی اسلامی را گامی مهم در جهت تحقق امنیت پایدار در جامعه دانست و افزود: مدیرانی با رویکرد جهادی در کنار مردم می توانند در تحقق سبک زندی اسلامی کوشا باشند.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان در پایان گفت: مدیران راحت طلب و کسانی که  رویکردی بر اساس نظام غرب داشته باشند نمی توانند اهداف مرتبط با نظام اسلامی را محقق کننذ و در صوت انتصاب آنها به پست های دولتی تقصیر از سوی دولت است./9464/ت302/س

ارسال نظرات