۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۰۲۵۳۲
نماینده رهبری در دانشگاه های خوزستان:

دفاع مقدس شناسنامه خوزستان است

خبرگزاری رسا ـ رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان بر گرامی داشت یاد و خاطره شهدا تأکید کرد و گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس شناسنامه استان خوزستان است.
حجت الاسلام سيد محسن شفيعي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان در سال 93، که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: خوزستان کربلای ایران است و این موضوع باید در همه کارها محور قرار گیرد.

 

وی با تأکید بر این نکته که مسؤولان باید اهتمام ویژه ای بر معرفی خوزستان به عنوان کربلای ایران داشته باشند، تصریح کرد: دفاع مقدس شناسنامه استان و این موضوعی کلیدی است که باید به آن پرداخته شود.

 

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با اشاره به دستور کارگروه فرهنگی و اجتماعی این استان بیان کرد: اعضای این کارگروه بار دیگر شرح وظایف خود را بازخوانی کنند؛ زیرا با توجه به تغییراتی که به وجود آمده این موضوع ضرورت دارد.

 

وی در ادامه به ارائه پیشنهادی پرداخت و گفت: در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان خوزستان، عالی ترین مقام مسؤولی که آیین نامه تدوین می کند حضور یابد.

 

حجت الاسلام شفیعی در ادامه اضافه کرد: برای برگزاری جلسات آینده افزون بر دستورکار جلسات، مستندات نیز برای اعضای جلسه ارسال شود.

 

وی با اشاره به دستور کار قرار گرفتن برخی موضوعات تأکید کرد: باید چالش های اجتماعی استان خوزستان در دستور کار جلسه قرار گیرد نه این که اعضا بخواهند دستور کار جلسه را مشخص کنند./945/پ203/ب

ارسال نظرات