۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۲۰۵۰۶۲
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی:

آیت‌الله جوادی آملی از عصاره‌های وجودی علامه طباطبایی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: حضرت آیت‌الله جوادی آملی از عصاره‌های وجودی علامه طباطبایی و دارای درخشندگی و خدمات فراوانی در عرصه قرآنی است.
دارالقرآن علامه طباطبايي در قم مسؤول دارالقرآن علامه طباطبايي در کنار آيت الله سبحاني دهمين همايش اساتيد تفسير قرآن در دارالقرآن علامه طباطبايي دهمين همايش اساتيد تفسير قرآن در دارالقرآن علامه طباطبايي دهمين همايش اساتيد تفسير قرآن در دارالقرآن علامه طباطبايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی چهارشنبه شب در دهمین همایش اساتید تفسیر قرآن که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: این بیت محل حضور علامه بوده و در مظان استجابت دعا قرار دارد.

وی با بیان این‌که بیت علامه طباطبایی به مرکزی برای ترویج قرآن تبدیل شده است، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته ارائه و ابراز کرد: این مجموعه از حمایت‌های معنوی مراجع تقلید برخوردار است.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با تأکید بر این‌که امروز مسأله وهابیت به معضلی برای جهان اسلام تبدیل شده است، اظهار کرد: از خداوند متعال خواستاریم که جامعه شیعه را از این ورطه به سلامت خارج کند.

نجفی قدسی همچنین در این همایش با اشاره به خدمات حضرت آیت‌الله جوادی آملی در زمینه تفسیر قرآن، گفت: حضرت آیت‌الله جوادی آملی از عصاره‌های وجودی علامه طباطبایی است که دارای درخشندگی و خدمات فراوانی در این عرصه هستند./927/پ203/ج

ارسال نظرات