۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۲۰۵۴۵۳

طرح افزایش کمک های آمریکا به تروریست ها

خبرگزاری رسا ـ شورشیان سوریه سیستم های موشکی ضد تانک ساخت ایالات متحده آمریکا در چارچوب برنامه حمایت از نیروهای مبارز با ارتش سوریه را دریافت خواهند کرد.
تروريست ها با سلاح هاي پيشرفته آمريکايي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای روسیه در خبری گفت: شورشیان سوریه سیستم های موشکی ضد تانک ساخت ایالات متحده آمریکا در چارچوب برنامه حمایت از نیروهای مبارز با ارتش سوریه را دریافت خواهند کرد.
به گفته این خبرگزاری؛ روزنامه USA Today به نقل از منابع خود از این موضوع خبر داد.
به گزارش صدای روسیه؛ برنامه جدید آمریکا هدف افزایش حمایت از شورشیان سوریه را دارد البته به شرطی که سلاح به دست گروه های تندرو نرسد.
یک مقام بلند پایه سابق در دولت ایالات متحده آشنا با محتوای برنامه گفت: "آنها از اول سلاح را امتحان و قبل از افزایش عرضه این سلاح بررسی خواهند کرد که کار چطور پیش می رود".
مایک راجرز نماینده کنگره، به نوبه خود گفت: در واقع "رشد محدود" حمایت از شورشیان مشاهده می شود. با این حال، او نگفت به چه صورتی شورشیان حمایت می شوند.
همچنین گفته نشد که آیا ایالات متحده بر عرضه سلاح های ضد تانک مسئولیت دارد یا نه. اما آنها خاطر نشان کردند که به احتمال زیاد عربستان سعودی و سایر کشورهای خلیج فارس بر عرضه این سلاح به سوریه مسئول باشند.
/1421/1409/ح

ارسال نظرات