۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۲۰۷۵۲۳
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

احداث کتابخانه مرکزی از ضرورت های استان چهارمحال و بختیاری در بخش فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که این استان برای حرکت در مسیر فرهنگی و کتابخوانی نیاز به کتابخانه مرکزی دارد، گفت: هر چند امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خوبی در کتابخانه های استان وجود دارد اما مرکزیت جامعی ندارد.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در دیدار با مدیر کل کتابخانه های عمومی کشور، با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های این نهاد افزود: عملکرد مثبت نهاد کتابخانه های عمومی به دلیل برنامه ریزی مناسب مسؤولان و تلاش کتابداران است.

امام جمعه شهرکرد با تقدیر از عملکرد مدیرکل و کتابداران چهار محال وبختیاری تصریح کرد: این استان برای حرکت در مسیر فرهنگی و کتابخوانی نیاز به کتابخانه مرکزی دارد.

نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری افزود: هر چند امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خوبی در کتابخانه های استان وجود دارد اما مرکزیت جامعی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، استفاده از ظرفیت بزرگ مصلی امام خمینی شهرکرد را برای کتابخانه مرکزی مستعد عنوان کرد و گفت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور بایستی از این فرصت به خوبی استفاده کند.

در ادامه نیز، ابراهیم شمشیری، مدیر کل امور کتابخانه های کشور گفت: پیگیری های لازم برای تحقق این امر صورت می گیرد تا از این فرصت بوجود آمده به خوبی استفاده شود.

وی با بیان این که هم اکنون تنها شش استان دارای کتابخانه مرکزی هستند، افزود: امیدواریم با همکاری و مساعدت مسؤولان استانی هر چه زودتر شاهد بهره برداری از کتابخانه مرکزی این استان باشیم.

بهروز صادقی، مدیر کل کتابخانه های عمومی چهار محال وبختیاری هم در این دیدار با تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از فعالیت های این نهاد، گفت: روند اداری حق انتفاع بخشی از ساختمان مصلی انجام شده است.

وی، تحقق این امر را نیازمند همکاری مسؤولان استانی اعلام کرد و افزود: کتابخانه مرکزی به عنوان الگو و نماد فرهنگ مطالعه استان خواهد بود./9457/
پ203/ب
ارسال نظرات