۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۲۰۷۷۶۱
یازدهم خرداد در تهران؛

نخستین هم اندیشی خیرین امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون توسعه منابع و نظارت راهبردی ستاد احیای امر به معروف و نهی از برگزاری نخستین همایش «هم اندیشی خیرین امر به معروف و نهی از منکر» خبر داد.
امر به معروف و نهي از منکر

محمد صنایع، معاون توسعه منابع و نظارت راهبردی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری نخستین همایش «هم اندیشی خیرین امر به معروف و نهی از منکر» خبر داد.

وی گفت: این همایش روز یکشنبه، یازدهم خرداد ماه سال 93 همزمان با ولادت با سعادت و پر خیر برکت حضرت اباعبدالله‌ الحسین(ع) و روز پاسدار از ساعت 15 تا 16:30 در تهران برگزار می‌شود.

دبیر نخستین همایش «هم اندیشی خیرین امر به معروف و نهی از منکر» تصریح کرد: مکان برگزاری همایش سالن اجتماعات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر واقع در خیابان پاسداران، محله دروس، انتهای خیابان شهید راستوان است.

وی افزود: افزون‌بر سخنرانی حجت‌الاسلام زرگر، رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، جمعی از خیرین و شرکت کنندگان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود در این همایش می‌پردازند.

صنایع، تنظیم و ارائه نخستین اساسنامه مجمع خیرین را از دیگر برنامه‌های نخستین همایش «هم اندیشی خیرین امر به معروف و نهی از منکر» دانست و بیان داشت: افراد دعوت شده به این همایش بیشتر اساتید دانشگاه و افراد تأثیرگذار در مجموعه‌های خود هستند.

وی ادامه داد: ما در تلاش هستیم تا در این همایش از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های علمی و مادی برای احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم.

معاون توسعه منابع و نظارت راهبردی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، آگاه سازی همه اقشار و افراد جامعه نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش خواند، گفت: احیای این فریضه الهی و گسترش آن در تمام جوانب از دیگر اهداف نخستین همایش «هم اندیشی خیرین امر به معروف و نهی از منکر» است.

وی اظهار داشت: ما در ابتدای راه بوده و این همایش شروع یک حرکت و نهضت درباره امر به معروف و نهی از منکر برای گسترش آن در سطح ملی است./993/ت302/ع 

ارسال نظرات