۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۰۸۱۰۲
مدیرکل ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد؛

برگزاری شب شعر با محوریت امام خمینی در شهرهای خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از انتشار وصیت نامه امام خمینی(ره) و برگزاری شب شعر در شهرهای خوزستان خبرداد.
حجت الاسلام سپهر ، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد که در سالن جلسات معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، وصیت نامه این مرد بزرگ در خوزستان منتشر می شود.

وی افزود: وصیت نامه امام خمینی(ره) از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منتشر و بین زائران حرم آن بزرگ مرد و ادارات و نهادهای دولتی توزیع می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری شب شعر با موضوع امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: این برنامه در 11 شهرستان خوزستان با حضور شاعران و هنرمندان انجام خواهد شد.

وی برگزاری مسابقات پیامکی را از دیگر برنامه های بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد عنوان کرد و ابراز داشت: مسابقات فرهنگی و هنری ویژه کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های هنری و کارکنان ادارات نیز در این ایام با حضور اقشار گوناگون مردم برگزار می شود.

حجت الاسلام سپهر، برگزاری نمایشگاه ویژه رحلت امام خمینی(ره) از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: این برنامه به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد در 6 شهرستان خوزستان برگزار می شود.

وی برپایی نمایشگاه «عروج» در شهرستان ایذه را از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد بیان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به بیان دیگر برنامه های بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد و گفت: به همین مناسبت سوگواره خوشنویسی «در سوگ یار» در شهرستان اهواز برپا می شود.

وی ابراز داشت: به مناسبت بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد شب شعر عربی در شهرستان کارون برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سپهر در پایان گفت: همچنین به مناسبت بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد محفل انس با قرآن در شهرستان هویزه برگزار خواهد شد./9463/پ202/ب2

ارسال نظرات