۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۲۰۸۸۰۸
آیت الله نمازی:

امروز زمان پرداختن به مسائل حاشیه ای نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان مدیران و مسؤولان این شهرستان را به تلاش و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و تحقق آرمان های شهدا با اعمال مدیریت جهادی در کارها دعوت کرد.
آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان در دومین جلسه شورای اداری شهرستان کاشان و اولین جلسه شورای اداری فرماندار جدید این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه کاشان رمز پیروزی ملت ایران را در اتحاد و همبستگی دانست و اظهارداشت: رمز موفقیت برای داشتن کاشانی توسعه یافته و پیشرفته در یک نقطه جغرافیایی از مجموعه گسترده نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه تلاش و اعمال مدیریت جهادی همراه با اتحاد مجموعه مدیران و مسؤولان شهرستان کاشان میسر خواهد شد.

 

وی انتخاب مدیران بومی در کاشان را یکی از درخواست های همیشگی مردمی این شهرستان دانست و با اشاره به این که خداوند این نعمت را نیز  به مردم کاشان ارزانی داشته است، افزود: خداوند این حجت را نیز بر مسؤولان شهرستان تمام کرده تا همه مدیران شهرستان از فرزندان این شهرستان و بومی منطقه کاشان باشند و در زمینه مدیران بومی هیچ کمبودی احساس نشود.

 

به گفته وی، هنر این است که با قرارگرفتن مدیران بومی در راس امور شهرستان کاشان آنان را به دور از هر گونه بهانه جویی در انجام وظایف محوله از سوی دولت و نظام جمهوری اسلامی حمایت و پشتیبانی کنیم.  

 

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امروز مسؤولان برای اعمال مدیریت جهادی که تدبیر رهبر معظم انقلاب است هیچ بهانه ای نمی توانند داشته باشند.

 

امام جمعه کاشان از فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، شورای اسلامی و شهردار به عنوان منتخبان مردم شهرستان و نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی را به عنوان چهار رکن موثر و تاثیرگذار در اداره شهرستان کاشان نام برد اظهارداشت: این چهاررکن موثر و تأثیر گذار در اداره شهرستان کاشان هیچ بهانه ای برای کوتاهی و سهل انگاری در انجام امور نمی توانند داشته باشند.

 

آیت الله نمازی در ادامه براجرای تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تقاضاهای مردمی توسط مسؤولان شهرستان تاکید کرد وگفت: مدیران و مسؤولان ضمن این که باید  پشتیبان یکدیگر باشند، باید فرصت ها را نیز مغتنم دانسته که ایام به سرعت در حال عبور است و سعادت خدمت به مردم تنها نصیب افرادی خواهد شد که از فرصت و حداقل زمان، حداکثر استفاده را داشته باشند.  

 

به گفته وی امروز زمان پرداختن به مسائل حاشیه ای نیست، شرایط جهانی و منطقه ای به ما اجازه نمی دهد مشغول بازی باشیم، بیرون رفتن از مسیر مدیریت اسلامی‌ کار بچه گانه است و مانند دانش آموز بازی گوشی است که به جای رفتن مدرسه به دنبال بازی کردن است.

 

عضوجامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآورشد: امروز ما از دوران کودکی عبور کرده و در دوران بلوغ قرارداریم باید مواظب باشیم به جای فعالیت و تلاش برای نظام و مردم مشغول بازی نشویم و فرصت ها را برای خدمت از دست ندهیم که این فرصت ها در آینده مشخص خواهد شد چقدر ارزشمند بوده است و می توانستیم کارهای بزرگی انجام دهیم اما به راحتی آنها را از دست داده ایم.

 

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به این که سال تحصیلی خواهد گذاشت و تنها چیزی که برای دانش آموز خواهد ماند نمراتی است که در کارنامه اش به ثبت رسیده است از مدیران و مسؤولان خواست زمان شناس باشند و قدر زمان و مسؤولیتی که در اختیار دارند بدانند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان  همچنین بر رعایت سلسله مراتب توسط مدیران و مسؤولان تاکید کرد و اظهارداشت: همه باید حریم و حقوق یکدیگر را بشناسند و با هم همانگ و براساس قانون عمل کنند تا در آینده نزدیک شاهد کاشان پیشرفته و توسعه یافته ای که رضایت خدا و مردم در آن جاسازی شده است باشیم./1307/پ202/ی

ارسال نظرات