۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۲۱۲۱۳۳

«فرصت‌هایی از ماه خدا» از راه رسید

خبرگزاری رسا ـ کتاب «فرصت‌هایی از ماه خدا» از سوی مؤسسه بوستان کتاب همزمان با ماه رمضان منتشر شد.
«فرصت‌هايي از ماه خدا»

به گزارش خبرگزاری رسا، تازه‌ترین اثر موسسه بوستان کتاب قم در ماه مبارک رمضان با عنوان «فرصت‌هایی از ماه خدا» منتشر شد.

 

کتاب «فرصت هایی از ماه خدا» به ما کمک می‏‌کند تا بیش از پیش این فرصت‏‌ها را بشناسیم و به بهترین صورت از آن بهره خواهیم جست.

 

این کتاب جدیدترین اثر موسسه بوستان کتاب در سال 93 درباره ماه رمضان است و تالیف محمد مهدی فجری می باشد که با موضوع اخلاق اسلامی نگاشته شده و مخاطبان عمومی و تخصصی (طلاب و دانشجویان) دارد.

 

این کتاب در فصل اول به عظمت ماه رمضان پرداخته است.

 

در بخش دوم ویژگی هایی از ماه رمضان همچون : میزبان، میهمان، شب قدر   پرداخته است، در فصل بعد به فرصت­های این ماه پرداخته و آثار و برکات روزه را به همراه اعمال شب قدر معرفی کرده است؛ آثاری همچون ارتباط با خدا، ماه محاسبه، توجه به فقرا، تمرین اراده، تمرین اخلاق اجتماعی.

 

در فصل آخر نیز به معرفی مناسبت های ماه رمضان پرداخته شده است. نظیر: آشنایی با حضرت خدیجه (س)، امام حسن(ع)، امام علی(ع) و روز جهانی قدس. در انتها نیز به نتیجه گیری کلی پرداخته است.

 

در بخشی از این کتاب آمده است: انسان باید از فرصت های ماه رمضان به خوبی استفاده کرده و گذشته ها را اصلاح نماید و توشه یک سال پیش رو را از این خوان گسترده بردارد... اگر قبل و بعد از این ماه تفاوتی در اعمال و اخلاق و کردار به وجود نیامد، علامت آن است که بهره فرد از این ماه فقط گرسنگی و تشنگی بوده است.  

 

این کتاب با جلد شومیز و در قطع رقعی منتشر شده و با قیمت نه هزار تومان در همه شعبه های بوستان کتاب (قم ـ اصفهان ـ تهران و مشهد) عرضه می­شود./998/د102/س

ارسال نظرات