۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۱۲۳۵۲

برنامه های روز جهانی قدس در زنجان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ برنامه های روز جهانی قدس در زنجان از سوی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اعلام شد.
روز جهاني قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، سید سعید حسینی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز در جلسه هماهنگی و اعلام برنامه های راهپیمایی روز جهانی قدس در زنجان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اهمیت این روز در نظام اسلامی اظهار داشت: حمایت از آرمان‌ های فلسطین اولین هدف راهپیمایی روز جهانی قدس است.

 

وی در ادامه به اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) اشاره و تصریح کرد: امام خمینی (ره) با شناخت دقیق موضوع فلسطین در مقابل اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل مقابله کرد و با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس مردم ایران و جهان را به همراهی با مردم مظلوم فلسطین دعوت نمود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه خاطرنشان کرد: ‌از بین رفتن غده سرطانی اسرائیل به عنوان مولود نامشروع آمریکا و انگلیس با وحدت مردم در روز قدس امکان پذیر است.

 

حسینی در ادامه به معرفی سخنران ویژه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در زنجان پرداخت و گفت: روز جهانی قدس روز حمایت از آرمان‌ های مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است که در زنجان نیز برای این امر بعد از پایان راهپیمایی حماسی مردم، سردار آسودی، معاونت فرهنگی و تبلیغاتی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به عنوان سخنران ویژه مراسم سخنرانی خواهد کرد.

 

این مسئول در ادامه از برگزاری نمایشگاه‏ عکس روز جهانی قدس در زنجان همزمان با روز راهپیمایی خبر داد و افزود: این نمایشگاه‎ شامل تصاویری از خیزش‏های کشورهای اسلامی منطقه و تصاویر مردم فلسطین در زمینه انتفاضه و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس شریف است که همزمان با روز جهانی قدس در زنجان برپا خواهد شد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه تصریح کرد: روز قدس، روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در موضوع قدس و فلسطین دانست که باید کوشش کرد تا رویکردها و راهبردهای امام خمینی (ره) و مقام ‌معظم رهبری در خصوص موضوع قدس در برنامه‌ ها برجسته شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مانند سنوات گذشته امسال نیز صندوق های جمع آوری کمک های نقدی مردمی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مردم مظلوم فلسطین در طول مسیر راهپیمایی تعبیه خواهد شد.

 

گفتنی است؛ راهپیمایی روز جهانی قدس در زنجان با اعلام مسؤولان استانی از ساعت 10:30 صبح از میدان قائم به سوی مصلای بزرگ خاتم الانبیا (ص) برگزار خواهد شد. /949/پ202/ب

ارسال نظرات