۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۱۳۰۳۱

رادیو معارف بر سفره کرامت می‌نشیند

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه زنده «بر سفره کرامت» به مناسبت شب میلاد خجسته حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام از رادیو معارف پخش می‌شود.
سفره کرامت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، همزمان با شب میلاد خجسته دومین امام همام حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، ویژه برنامه زنده «برسفره کرامت» با نگاهی به سبک زندگی آن حضرت روی آنتن صدای فضیلت و فطرت می‌شود.

دراین برنامه حجت الاسلام و المسلمین جواد سلیمانی استاد حوزه و دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام به موضوع سبک زندگی امام حسن مجتبی علیه السلام و سیره اخلاقی و شخصیت جامع‌الاضداد آن حضرت؛ و بررسی صفاتی همچون کرامت، شجاعت و مصلحت‌اندیشی، تلاش و زهد، صبر و تدبیر، استقامت و دور‌اندیشی، توجه به دنیا و آخرت، عبادت و کار و ... در شخصیت این امام همام می‌پردازد.

 

ویژه برنامه زنده «بر سفره کرامت» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت علیهم السلام به تهیه کنندگی روح الله اسماعیلی و گویندگی رضا حبیبی شنبه 21 تیر 93 از ساعت 22:00 تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف می‌شود. علاقمندان به دریافت برنامه می‌توانند پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «بر سفره کرامت» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/د101/س

 

 

 

ارسال نظرات