۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۲۱۴۳۳۲
رییس مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی:

سکوت مجامع جهانی درباره غزه نشانه سقوط اخلاق انسانی است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی، گفت: سکوت مجامع جهانی در مقابل جنایت صهیونیست‌ ها نشانه سقوط اخلاق انسانی در دنیای کنونی و تمسک به رفتارهای غیرانسانی در عرصه روابط بین‌ المللی است.
حجت الاسلام کريمي

حجت الاسلام محمد باقر کریمی، رییس مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز قدس نماد تقویت فرهنگ بی دریغ دفاع از مردم ستمدیده و رنج کشیده فلسطین و روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از انسان های مظلوم و ستم دیده است.

 

وی با اشاره به این که این روزها شاهد حملات و کشتارهای بی ‌رحمانه مردم بی‌ دفاع و مظلوم نوار غزه از سوی صهیونیست های جنایت کار هستیم، خاطر نشان کرد: سکوت مجامع جهانی در مقابل جنایت صهیونیست‌ ها نشانه سقوط اخلاق انسانی در دنیای کنونی و تمسک به رفتار های غیرانسانی در عرصه روابط بین‌ المللی است چرا که تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه با جانبداری برخی از کشورها به خصوص آمریکا همراه است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با تأکید بر لزوم حفظ یکپارچگی مسلمانان در برخورد با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: روز جهانی قدس نماد اتحاد همه آزادگان جهان علیه جنایات اسراییل است و به ما یادآوری می کند که هرگز نباید در مقابل این جنایت عقب نشینی کرده و برادران و خواهران خود را در فلسطین از یاد ببریم.

 

وی تصریح کرد: همه ملت‌های مسلمان در سراسر جهان نگران موضوع فلسطین هستند و موضوع فلسطین نه یک موضوع عربی یا منطقه ای، بلکه یک موضوع اسلامی و جهانی است که باید مورد توجه همه مردم جهان قرار گیرد.

 

حجت الاسلام کریمی با بیان این که روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام  و حکومت اسلامی است، گفت: روز قدس روزی است که باید بیرق جمهوری اسلامی در سراسر کشورها برافراشته شود.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: جنایات مستکبران عالم خارج از تصور، واقعیت ذاتی رژیم گرگ صفت و کودک کشی است که تنها علاجش نابودی و از بین رفتن است البته تا آن هنگام، مقاومت قاطع و مسلحانه فلسطینی ها و گسترش آن به کرانه باختری، تنها راه مقابله با این رژیم وحشی است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت: ان شاءا... در روز جهانی قدس امسال مردم جهان پرشورتر از گذشته ظاهر خواهند شد و نشان خواهند داد که مسأله ملت فلسطین یک مسأله عربی نیست و امروز به دغدغه همه مسلمانان و همه آزادگان جهان تبدیل شده است./1301/ت303/ب4

ارسال نظرات