۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۲۱۴۴۳۷
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران مطرح کرد؛

ضرورت ترویج فرهنگ بسیج در کشورهای اسلامی برای مقابله با استکبار جهانی

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مهم ترین نسخه جمهوری اسلامی برای التیام جنگ های درون تمدنی، بسیج است، همان طور که سوریه با اتکا به بسیج کم کم از بحران خارج می شود، تنها راه برون رفت عراق از بحران بسیج است.
حجت الاسلام علي سعيدي

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته ارومیه اظهار داشت: 70 سال از تأسیس رژیم منحوس صهیونیستی می‌گذرد که 35 سال آن بعد از انقلاب اسلامی بوده است و در طول این مدت اسرائیل در هیچ عملیات و صحنه ای پیش روی نداشته و مغموم بوده است.

 

وی افزود: نسخه جمهوری اسلامی برای التیام جنگ های درون تمدنی، بسیج است، همان طور که سوریه با اتکا به بسیج کم کم از بحران خارج می شود، تنها راه برون رفت عراق از بحران بسیج است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: امروز دو رسالت مهم پیشگیری از اسلام سکولار شده و ناقص ترکیه ای و مقابله با اسلام افراطی و سعودی و ترویج فرهنگ بسیج در میان ملل مسلمان برای مقابله با آمریکا بر دوش ما است.

 

وی با بیان این که این کشورها همه سرمایه خود را روی جغرافیای جهان اسلام متمرکز کرد‌ه اند، اضافه کرد: دلایل زیادی از ابعاد تاریخی، سیاسی، اقتصادی و نظامی وجود دارد که غرب را به تمرکز در خاورمیانه وادار کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ذخایر فسیلی و بشکه های نفت را نخستین سرمایه خاورمیانه از نگاه استکبار دانست و گفت: نیروی انسانی ذخیره شده در این خطه و یک و نیم میلیارد نفر مسلمان، پیشینه طولانی و داشتن 15 قرن، فرهنگ دینی و اسلامی، جایگاه ژئوپولوتیکی و حساسیت خاورمیانه همواره برای غرب حائز اهمیت بوده است.

 

وی به توطئه های دشمنان و گروهک‌های تکفیری اشاره کرد و گفت: چهره‌سازی و رهبرسازی برای کشورها از نخستین توطئه های آنان است که عناصر استعماری از درون کشورها یا از بین بیگانگان، نیروهایی تربیت کرده و در کشورها گماردند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: آتاتورک در ترکیه و رضا خان در ایران مأمور تامین منافع آمریکا در کشورهایشان بودند که نوکری استعمار را انجام می دادند و این حیله چهره سازی هم اکنون در کشور مصر به وقوع پیوسته است.

 

وی با بیان این که السیسی و مبارک هیچ فرقی با هم ندارند و تنها با نقاب و چهره مملکت خود و با درجه های کشورشان به مصر خیانت می کنند، خاطر نشان کرد: ایجاد اختلاف میان فرق اسلامی از دیگر برنامه های غرب برای سلطه بر جهان اسلام و خاورمیانه است که متأسفانه امروز به شدت درگیر مسأله قومیت ها و اختلاف میان فرقه ها، دشمن خبیث حساب ویژه ای بر روی حیله اختلاف افکنی میان شیعه و سنی باز کرده که مقابله با این مسأله بیداری و بصیرت بیش از پیش مسلمین را می طلبد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ایجاد حلقه های ضد دینی با گرایش های ناسیونالیستی را از دیگر توطئه های دشمنان اعلام کرد و ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیستی در راستای اجرای این سیاست شکل گرفت که هنوز هم به حیات خود ادامه می دهد.

 

وی با بیان این که رژیم جعلی صهیونیستی با هدف تقابل با اسلام شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: این رژیم منحرف و جعلی به دلیل وجود رهبری فرزانه در خاورمیانه و ایران هنوز به اهداف خود نرسیده است.

 

افراطی گری در وهابیت چهره واقعی اسلام را خدشه دار کرده است

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به خطرناک بودن مسأله مذهب سازی به عنوان چهارمین حلقه نظام سلطه برای تسلط بر جوامع اسلامی اظهار کرد: وهابیت در عربستان تنها و تنها با هدف نابودی اصل اسلام ناب محمدی شکل گرفت، افراطی‌گری در وهابیت امروز به چهره واقعی اسلام خدشه وارد کرده است.

 

وی در تببین یکی از مهم ترین برنامه های نظام استکبار برای ایجاد سلطه در غرب آسیا به تولد رژیم منحوس و جنایت کار صهیونیستی اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از وحدت مسلمین در دو منطقه آسیا و شمال آفریقا رژیم ناسیونالیست، افراطی، جنایتکار و ضداسلامی اسرائیل در منطقه بیت المقدس ایجاد می شود و آمریکا و غرب از این رژیم خون خوار تمام و کمال حمایت می کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: ناگهان در این منطقه حساس در کشور ایران انقلابی بزرگ به رهبری روح الله خمینی(ره) متولد می شود و در مقابل قدرت های شرق و غرب و در برابر حلقه های پنج گانه آمریکایی در منطقه می ایستد./936/پ202/ب4

ارسال نظرات