۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۱۴۹۹۱

نام نویسی بانوان در مدارس علمیه لرستان تا 10 شهریور ادامه دارد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان از مهلت نام نویسی پذیرفته شدگان حوزه های علمیه خواهران در لرستان تا 10 شهریور ماه خبر داد.
مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران

اکرم مهرابی، معاون آموزشی حوزه های علمیه خواهران لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 300طلبه نو ورود برای تحصیل در سال تحصیلی جدید، در مدارس علمیه لرستان پذیرفته شده اند.

وی عنوان داشت: این افراد تا 10 شهریور ماه می توانند با مراجعه به مدارس علمیه لرستان، مراحل نام نویسی خویش را انجام دهند.

مهرابی با بیان این که پذیرفته‌ شدگان پس از نام نویسی هفته آخر شهریور در کلاس‌های درس مدارس علمیه استان حضور می‌یابند، افزود: خواهران طلبه نو ورود، در سطح دو حوزوی مشغول به تحصیل می شوند.

معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به این که از بین پذیرفته شدگان خواهران طلبه در تیرماه مصاحبه عملی صورت گرفته است، عنوان داشت: نتایج مصاحبه خواهران طلبه، 25 مرداد ماه جاری اعلام می شود.

مهرابی در ادامه یادآور شد: پذیرفته‌شدگان در گرایش‌های فقه و اصول برای مدرسه علمیه الزهرا‌(س) و گرایش تفسیر برای مرکز تخصصی زینبیه‌(س) پذیرفته می‌شوند.

معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان در ادامه با اشاره به فعالیت 10 مدرسه علمیه خواهران در لرستان، خاطرنشان کرد: بیش از 130 استاد در این مدارس علمیه فعالیت می کنند.

وی بیان داشت: در راستای گسترش و تقویت مدارس علمیه خواهران در لرستان، همکاری مدیران و اساتید مدارس حوزه های علمیه ضروری است.

مهرابی با اشاره به استقبال خواهران لرستانی از مدارس علمیه و افزایش تعداد متقاضیان برای تحصیل در مدارس علمیه، خاطرنشان کرد: باید از استقبال نسل جوان از حوزه های علمیه و خانواده های لرستانی قدردانی کنیم./9451/ت303/ب2

ارسال نظرات