۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۲۱۶۳۸۷

مزار شهدای آزاده در کرمانشاه گلباران شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با فرا رسیدن ایام سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور، صبح امروز مزار شهدای آزاده در کرمانشاه گلباران شد.
سالروز بازگشت آزادگان

به گزارش خبرگزاری رسا، به مناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان  به کشور، صبح امروز مزار شهدای آزاده در کرمانشاه گلباران شد.

 

حجت الاسلام هادی عسگری، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه اظهار کرد: آزادگان سرافراز حق بزرگی بر گردن ملت بزرگ ایران دارند و ما باید قدردانی از این همه ایثار و فداکاری این قشر بی ادعای هشت سال دفاع مقدس باشیم.

 

حجت الاسلام عسگری تأکید کرد: اسرای ایرانی در اردوگاهها و زندانهای رژیم بعثی، مصائب و سختی های بسیاری را متحمل شدند که زبان از گفتن و بیان آن عاجز است.

 

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در ادامه بیان داشت: هر ساله در چنین ایامی با برپایی مراسم های فرهنگی ارزش و مقام شامخ آزادگان هشت سال دفاع مقدس، گرامی داشته می‌شود.

 

حجت‌الاسلام عسگری تأکید کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما برگزاری تجلیل از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در استان کرمانشاه خواهد بود.

 

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه اظهار داشت: همچنین شنبه هفته آینده همایش تجلیل از آزادگان کرمانشاه در محل ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در این مراسم، آیت الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه به عنوان سخنران و مهمان ویژه حضور خواهند داشت، گفت: در این مراسم برخی از آزادگان سرافراز، خاطراتی از دوران اسارت خود را بیان خواهند کرد./998/د102/ب4

ارسال نظرات