۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۰
کد خبر: ۲۱۷۱۹۳
استاد حوزه علمیه آمل:

خدمت صادقانه به مردم افتخاری برای نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با تأکید براین که باید در همه امور خداوند را ناظر بر کارهای خود بدانیم، تصریح کرد: خدمت به مردم یک افتخار ماندگار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
استاد حوزه علميه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی غفاری، استاد حوزه علمیه آمل امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ویژه آمل و جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن فرمانداری آمل برگزار شد با اشاره به سخنی از امام صادق(ع)، گفت: اگر می خواهیم در دنیا توانگر باشیم باید همیشه به کسی که از لحاظ توانایی از انسان پایین تر است نگاه کنیم که هیچ وقت کمبودها سبب سختی ما نشود.


وی با بیان این که انسان باید مراقب نحوه زندگی خود باشد، افزود: در وضعیت زندگی های امروز گاهی انسان را برای چشم و هم چشمی ترغیب کرده و می خواهد به سوی آن سوق دهد.


امام جمعه امام زاده عبدالله(ع) با تاکید بر این که علم کم که همراه با یقین باشد ارزش بسیاری دارد، بیان داشت: مدیری که اعتقاد به نظام و ولایت داشته باشد و با یقین کار کند سبب خواهد شد تا اعمال او ارزشمند و گرانقدر باشد.


حجت الاسلام غفاری با بیان این که مدیران باید حسن خلق و رفتار را نسبت به مردم رعایت کنند، تصریح کرد: مدیران باید در کار خود نسبت به  ارباب رجوع به بهترین نحو ممکن برخورد کرده و رفتار مناسبی داشته باشد.

 

وی با اشاره به اخلاق مداری باید از سوی همه مدیران رعایت شود، بیان داشت: مدیری که حسن خلق داشته و با ارباب رجوع برخورد مناسبی داشته باشد بسیار ارزشمند بوده و از جایگاه والایی برخوردار است.

 

استاد حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با تاکید بر این که مدیران نسبت به بیت المال با حساسیت و دقت برخورد کنند، گفت: مدیران باید نسبت به بیت المال و مصرف آن کوشا باشند تا در امور مسلمانان به بهترین وجه ممکن مصرف شود.

 

وی خدمت در راه رضای خداوند متعال  را امری پسندیده و قابل تحسین دانست و افزود: مسؤولان باید همه توان خود را در جهت خدمت به مردم به کار گیرند.

 

استاد حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل، خدمت رسانی صادقانه به مردم را وظیفه مسؤولان در نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: خدمت به مردم به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب یک وظیفه مهم است.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تأکید براین که باید در همه امور خداوند را ناظر بر کارهای خود بدانیم، تصریح کرد: خدمت به مردم یک افتخار ماندگار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

حجت الاسلام غفاری با بیان این که مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه والایی برخوردار هستند، گفت: مدیران باید در این مسیر همه توان و تلاش خود را برای شکوفایی و تعالی مردم به کار گیرند.

 

وی مسؤولیت را یک امانت الهی برای خدمت به مردم دانست و گفت: مدیران باید از این فرصت به وجود آمده در جهت خدماتی ماندگار در جامعه به کار گیرند.

 

علیرضا یونسی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز در این مراسم با بیان این که مردم ما باید در اوج فضیلت ها بوده و راه خدا سرلوحه همگان باشد، گفت: باید تلاش کنیم تا زندگی ما در مسیر صدق و صمیمیت باشد.


وی با اشاره به این که انسان باید بداند که خداوند منان هر لحظه ناظر بر اعمال او است، بیان داشت: این مسؤولیت ها به عنوان امانتی در اختیار ما قرار دارد که نباید از آن برای باند، جناح و افراد خود کار کنیم.


یونسی، افزود: مردم به این دولت اعتماد کرده و روح امید در آن ها دمیده شده است که باید  تلاش کنیم تا سختی هایی که به ملت وارد شده است را رفع کنیم.


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر این که با مقاومت مردم و رهبری گرانقدر مقام معظم رهبری، دشمن خود به میز مذاکره آمده است، تصریح کرد: تمام تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای و مدیران باید در این راستا باشد تا حق مردم را در این مذاکرات بگیریم.


یونسی با بیان این که تا آن جایی که در توان ما است باید کار کرده و از مشورت و تجربه دیگران بهره مند شویم، افزود: کسی از مشورت با دیگران ضرر نمی کند که در این راستا باید کارگروه هایی با حضور اندیشمندان و صاحبنظران در راستای پیشبرد ارزنده امور تشکیل شود.


وی با اشاره به این که شهرستان آمل در حوزه های فرهنگ و سیاست از بی نظیرترین شهرهای ایران است که باید از این ظرفیت ها استفاده شود، گفت: حضرات آیات حسن زاده آملی و جوادی آملی از چهره های درخشان و ارزشمند این شهرستان سرآمد بوده و در حوزه سیاست نیز روسای قوای مقننه و قضاییه نیز از فرزندان این شهر هستند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات