۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۱۷۲۹۲

معرفت‌شناسی جهان آخرت در کلام امام صادق تبیین می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف در ویژه برنامه در سوگ افتاب به بیان پیام امام جعفر صادق (علیه السلام) به عبدالله بن جندب می پردازد.
معرفت‌شناسي جهان آخرت در کلام صادق آل محمد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، همزمان با روز شهادت ششمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) ویژه برنامه «در سوگ آفتاب» به روی آنتن می‌رود.


حجت الاسلام و المسلمین ضیایی کارشناس در حوزه سیره اهل‌بیت علیهم السلام در این برنامه با بررسی زندگی سالم از دیدگاه امام صادق (علیه السلام) به بیان اموزه های موجود در پیام آن امام همام به عبد الله بن جندب می‌پردازد.


نگاه معرفت شناسانه به جهان آخرت، درخواست آرامش و سکینه از خداوند، حسابگری از اعمال شخصی، تقویت مقام خوف و رجا در خود، دوری از جهل و نادانی، طلب مغفرت و تساهل با گناهکاران شیعه از جمله محورهایی است که در این پیام مطرح شده است.


لازم به ذکر است عبدالله بن جندب از علمای بزرگ شیعه و راویان پارسا ومورد اطمینان در سده دوم هجری و از یاران امام صادق، امام کاظم و امام رضا (علیهم السلام) بوده و نزد ایشان از مقام و منزلتی رفیع برخوردار بوده است.


ویژه برنامه «در سوگ آفتاب» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت (علیهم السلام) به تهیه و سردبیری حمید علیخانی و اجرای مجید گلشیری جمعه 31 مرداد ساعت 8:35 تقدیم شنوندگان معارف جو می‌شود./978/د101/س
 

ارسال نظرات