۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۱۸۰۲۸

استاندار اصفهان درگذشت پدر شهیدان بارفروش را تسلیت گفت

خبرگزاری رسا ـ استاندار اصفهان در پیامی با درگذشت پدر شهیدان بارفروش مظفر به مردم شهید پرور استان گفت: بی شک درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون مردانی پون فرزندان مرحوم بارفروش مظفر به ثمر نشسته است.
استاندار اصفهان زرگرپور

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان در پیامی درگذشت پدر شهیدان بارفروش مظفر را به مردم شهید پرور استان بالاخص شهرستان کاشان تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

انالله و اناالیه راجعون

 

درگذشت مرحوم، علی محمد بارفروش مظفر اسوه صبر و فداکاری، ایثار، استقامت و دین مداری و پدر 4 شهید سرافزار ایران اسلامی شهیدان  محسن، جواد، علی اصغر و محمدرضا بارفروش مظفر  ما را  نیز اندوهگین ساخت و موجب تأسف و تألم خاطر گردید.

 

بی شک درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون سرخ دلاور مردانی چون فرزندان آن مرحوم به که در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه  بقای انقلاب اسلامی شده اند و حماسه ای جاوید آفریدند به ثمر نشسته است.

 

یاد و خاطره این پدر بزرگوار که با صبر و ایثار مثال زدنی خود ناب ترین سرمایه های حیاتش را در راه اسلام تقدیم نمود، در صفحه زرین افتخارات ملت ایران برای همیشه ماندگار خواهد بود.

 

اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت به مردم شهید پرور استان بالاخص شهرستان کاشان؛ خانواده ی معزز شهدا، جامعه ی مکرم ایثارگران و خانواده محترم آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان بردباری، سلامتی و طول عمر همراه با عزت و سربلندی از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم. خداوند قرین رحمتش فرماید./939/د102/ب4

ارسال نظرات