۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۲۱۸۴۲۱

عفاف و حجاب در فقه پویا

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف به بررسی مسائل عفاف و حجاب و زوایای آن در دو نظام فکری متفاوت انسان محور غربی و توحید محورمی پردازد.
عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، برنامه‌«فقه پویا» با هدف موضوع شناسی و تبیین حکم فقهی و حقوقی به صورت استدلا‌لی طراحی و تولید شده است.

 

در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیدوست استاد دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه و دکتر محمود حکمت نیا دانشیار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به بیان و بررسی مفاهیم حجاب و عفاف، نسبت دین و حجاب و حدود حجاب می پردازند.

 

همچنین جایگاه مسئولیت‌های انسانها به یکدیگر در نظام توحید محور و نظام انسان محور و بررسی مسائل عفاف و حجاب زوایای آن در دو نظام فکری متفاوت انسان محور غربی و توحید محور از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به آن پرداخته می شود.

 

ترویج آموزش و تبیین احکام اجتماعی فرهنگی اسلام و مسائل نوپدید، تبیین جنبه‌های فقهی و حقوقی حجاب و بی‌حجابی در حوزه نخبگان از محورهایی است که در این برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

«فقه پویا»، کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت (علیهم السلام ) به تهیه و سردبیری محمد جواد طوسی و مجری کارشناسی سید مرتضی موسوی نژاد از شنبه 8 الی 13 شهریور در 6 برنامه با محوریت موضوع" عفاف و حجاب" از ساعت 14:45 به روی آنتن می‌رود.

 

علاقه مندان می توانند جهت دریافت برنامه به صفحه اختصاصی« فقه پویا» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/د102/ی

ارسال نظرات