۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۱۹۳۶۶

جشن معارفیان در آسمان هشتم

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف شب میلاد حضرت ثامن الحجج علیه السلام را با ویژه برنامه زنده «آسمان هشتم» از کنار حرم مطهر آن حضرت جشن می‌گیرد.
راديو معارف شب ميلاد حضرت ثامن الحجج

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  رادیو معارف، همزمان با شب میلاد خجسته امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، ویژه برنامه «آسمان هشتم» به صورت زنده از حرم مطهر رضوی پخش می‌شود.

 

در این برنامه که با فضایی شاد ومعنوی اجرا خواهد شد، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری به بررسی نقش حضور حضرت امام رضا علیه السلام در ایران با موضوعاتی همچون مسیر حرکت، خطبه‌ها و سخنان حضرت در منازل مختلف، شاگردان ایرانی امام، تاثیر حضور آن حضرت در گسترش تشیع در ایران، نقش حضرت ثامن الحجج در معرفی جایگاه پیشوایان معصوم در ایران و ... می‌پردازد.

 

ویژه برنامه زنده «آسمان هشتم» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت علیهم السلام به سردبیری و تهیه کنندگی علی اسماعیلی و گویندگی محمد جواد محمدی، شنبه 15 شهریور 93 از ساعت 21:00 از حرم مطهر رضوی تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف خواهد شد. علاقمندان به دریافت برنامه می‌توانند پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «آسمان هشتم» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./978/د102/ی

ارسال نظرات