۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۱۹۷۰۸
از شانزدهم تا بیستم شهریورماه سال جاری صورت می گیرد؛

دیدار اندیشمند دانشگاه الازهر مصر با علما و بازدید از مراکز علمی و دانشگاهی قم

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بخش فقه مقارن دانشگاه الازهر مصر از 16 تا 20 شهریور سال جاری از مراکز علمی و دانشگاهی قم بازدید کرده و با برخی علما دیدار می‌کند.
آستان مقدس قم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد محمود کریمه، مسؤول بخش فقه مقارن دانشگاه الازهر مصر امروز طی سفری به قم از کتابخانه آیت‌الله مرعشی نجفی بازدید و سپس به مؤسسه دارالحدیث می‌رود و جلسه‌ای با مدیران و مسؤول گروه فقه این مؤسسه دارد.

 

این اندیشمند مصری فردا دوشنبه 17 شهریورماه نیز در مدرسه حجتیه جامعة‌المصطفی کرسی تدریس خواهد داشت و در ادامه با مدیر حوزه‌‌های علمیه سراسر کشور دیدار کرده و بازدیدی از مؤسسه کامپیوتری نور نیز خواهد داشت.

 

دیدار با حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی یکی از مراجع تقلید و آیت‌الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از برنامه‌های دیگر مسؤول بخش فقه مقارن دانشگاه الازهر مصر است.

 

شیخ محمود کریمه هجدهم شهریورماه سال جاری نیز از دانشگاه باقرالعلوم(ع) بازدید کرده و دیداری هم با آیت‌الله مقتدایی، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه دارد.

 

دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین جمشیدی، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و معاونان و معاونان حوزه خواهران، تدریس در مدرسه حجتیه جامعة‌المصطفی و بازدید از دانشگاه ادیان از برنامه‌های مختلف شیخ احمد محمود کریمه در نوزدهم شهریور است.

 

بازدید از نمایشگاه و دیدار با حجت‌الاسلام شهرستانی مسؤول دفتر حضرت آیت‌الله سیستانی، تدریس در مدرسه حجتیه جامعة‌المصطفی، بازدید از منزل امام خمینی(ره) و بازدید از جامعةالمصطفی نیز از برنامه‌های پایانی سفر شیخ احمد محمود کریمه در بیستم شهریورماه است./907/د102/ج

ارسال نظرات