۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۲۲۲۴۵۸
رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور:

جهادگران بسیجی خدمت بزرگی به انقلاب اسلامی می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان این که بیشترین قرابت با خط امام را جهادگران بسیجی دارند، گفت: کار جهادگران خدمت بزرگی به انقلاب اسلامی است.
فعاليت‌هاي گروه جهادي مسافران خورشيد در مناطق محروم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد ودود حیدری، رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور امشب در جمع دانشجویان جهادگر بسیجی در همایش «دوره خط امام(ره) سازندگی» در مجتمع آموزشی تفریحی سید الشهدا گفت: بی تردید یکی از مخلص ترین مجموعه های بسیج دانشجویی، مجموعه بچه های جهادی و بخش سازندگی هستند.

 

رییس سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: بسیج دانشجویی در حوزه های مختلف فعالیت دارد اما خصوصیت اردوهای جهادی و ویژگی های ظاهری و روحیات جهادگران دانشجو نزدیک ترین روحیات را به دوران دفاع مقدس است.

 

حیدری با تأکید بر این که کسی که نام خود را عنصر بسیجی یا فعال انقلاب می گذارد باید نشان دهد که حاضر است برای این انقلاب زحمت بکشد و هزینه کند، تصریح کرد: در بخش جهادی است که افراد به خود ثابت می کنند که حاضرند برای انقلاب هزینه بدهند.

 

وی با بیان این که بسیاری از مسؤولان بسیج ما ابتدا مسؤول اردوهای جهادی بوده اند و در این زمینه بسیج دانشجویی در کشور پیشتاز بوده است، ابراز داشت: بسیج دانشجویی در اردوهای راهیان نور و اردوهای جهادی در کشور پیشتاز بوده است و همچنان در این عرصه، در حال فعالیت و خدمت رسانی است.

 

رییس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به عنوان این همایش، در تبیین مفهوم خط امام گفت: اگر ما می گوییم خط امام منظورمان دنبال کردن خط نورانی ولایت است که از اهل بیت(ع) شروع شد و امروز ولی فقیه این مسیر نورانی را دنبال می کند.

 

وی در ادامه تأکید کرد: شاید بیشترین قرابت با خط امام را جهادگران بسیجی داشته باشد زیرا یکی از کلیدواژه های اصلی فرمایشات امام در بیشترین صحبت هایشان توجه به مردم، محرومان و مستضعفان بوده است و همواره به مسؤولان گوشزد کرده اند که به سبب حضور آن هاست که شما امروز بر سر کار قرار گرفته اید.

 

حیدری درباره رسالت بسیج دانشجویی در برابر انقلاب و اسلام گفت: امام رسالت بسیج دانشجویی را در نیم خط تعریف کرده اند و فرمودند فرزندان بسیجی ام در مراکزشان از انقلاب و اسلام دفاع کنند و اگرچه این رسالت، در نیم خط بیان شده است اما در مرحله اجرا بسیار کار می برد.

 

رییس سازمان بسیج دانشجویی با اعلام این که سال گذشته 1000 گروه جهادی با حضور بیش از 40 هزار جهادگر منشأ خدماتی بودند که در جایی ثبت نمی شود، خاطرنشان کرد: کار جهادگران خدمت بزرگی به انقلاب اسلامی است زیرا نگاه مردم و مستضعفین مناطق محروم با خدماتی که انجام می شود، نسبت به انقلاب عوض می شود./805/پ202/ب4

ارسال نظرات