۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۲۲۵۲۶
نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان:

پیشرفت جامعه در گرو بازسازی فرهنگ دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان با بیان این که من از همه مدیران ادارات خواهش می کنم تا فرهنگ دفاع مقدس را در مجموعه تحت مدیریتی خود احیاء کنند گفت: برای پیشرفت جامعه باید فرهنگ دفاع مقدس در آن باز سازی شود.
حجت الاسلام متين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام علی متین، نماینده ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، امروز در مراسم عزاداری شهادت امام جواد (ع) و تشییع پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس، شهدا را زندگان جاوید خواند و گفت: به حکم آیه شریفه «و لا تحسبن الذین قتلوا» شهدا همیشه زنده بوده و روزی خور پروردگار خود هستند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز همه ما باید در محضر این شهدای گمنام و در سالروز شهادت امام جواد (ع) با خدای خود عهد ببندیم تا پای جان در راه دفاع از اسلام کوشش کنیم چرا که این شهدا لحظه شهادت خود نمی گفتند پاینده باشی ای وطن بلکه فقط ذکر لب آنها «یا حسین (ع)» بود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) زنجان در ادامه با ابراز حمایت از طرح جدا سازی محل کار بانوان تصریح کرد: این طرحی که آقای قالیباف در تهران پیاده کرد و محل کار بانوان را از آقایان جدا سازی نمود طرح بسیار زیبایی بود که اتفاقا برای آرامش روحی بانوان در محیط کاری هم بسیار مؤثر بود.

 

حجت الاسلام متین در ادامه با انتقاد از کسانی که به این طرح حمله کرده و در صدد تخریب آن بودند تأکید کرد: متأسفانه بعد از اجرایی شدن طرح جدا سازی محیط کاری بانوان بسیاری با لحن های بسیار تند به آقای قالیباف حمله کرده و این طرح را با اوصاف بسیار سخیفی مانند «جدا سازی آشغال ها» مقایسه کردند و گفتند که مگر آقایان و بانوان آشغال هستند که از هم جدا می کنید و این نشأت گرفته از عدم فهم آنها از موقعیت های اجتماعی است.

 

وی در ادامه افزود: این طرح آقای قالیباف نشأت گرفته از روحیه جهادی و جبهه ایشان بود و بنده از همین جا از همه مدیران درخواست می کنم تا چنین طرحی را در ادارات تحت مدیریت خود اجرا نمایند و هر چه می توانند در احیاء فرهنگ دفاع مقدس در ادارات خود کوشش نمایند چرا پیشرفت جامعه در گرو باز سازی فرهنگ دفاع مقدس است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) زنجان در پایان گفت: مطالبه حق مردم است و بنده از همین جا از امام جمعه زنجان و استاندار محترم از سوی همه مردم عزیز زنجان درخواست می کنم تا به فرهنگ استان بیش از پیش رسیدگی نمایند و هر چه می توانند در باز سازی فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنند، هر چند در این راه هر دو بزرگوار تلاش می نمایند. /949/پ202/ب

ارسال نظرات