۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۲۲۲۶۲۸
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

طلاب بسیجی آمل مزار شهدا را عطرافشانی کردند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته دفاع مقدس، طلاب بسیجی شهرستان آمل مزار مطهر شهدای این شهرستان را عطرافشانی کردند.
هفته دفاع مقدس گرامي باد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، طلاب بسیجی شهرستان آمل، عصر امروز با حضور در گلزارشهدای آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) تجدید عهد و پیمان دوباره ای با شهدای گرانقدر نظام اسلامی بسته و مزار این بزرگواران را عطرافشانی کردند.


حجت الاسلام اکبر زارع، مسؤول بسیج طلاب شهرستان آمل، در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، افزود: عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است که زمینه اقتدار نظان اسلامی را فراه کردند.


وی با بیان این که شهدا با نثار خون های پاک خود زمینه اعتلای ارزش های والای اسلامی را در جامعه فراهم کرده اند، گفت: یاد و نام شهدا برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند و سیره آنان الگوی ارزنده ای برای آیندگان خواهد شد.


حجت الاسلام زارع با اشاره به این که شهدا رفتند و ما باید در راستای اهداف و آرمان های ارزنده آنان حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: برنامه های بزرگداشت شهدا می تواند در زنده نگه داشتن شایسته یاد و نام این عزیزان مؤثر باشد.

 

مسؤول بسیج طلاب شهرستان آمل با بیان این که حضور و عطرافشانی مزار مطهر شهدا به عنوان فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های والای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: شهدا با نثار خون های پاک خود زمینه تعالی ایران اسلامی را فراهم کردند و این که وظیفه ما است تا راه این عزیزان را ادامه دهیم.


حجت الاسلام زارع در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: امروز نیز روحانیان هم چون هشت سال دفاع مقدس باید پیشقدم بوده و گام های موثری را در راستای ترویج ارزش های والای اسلام و انقلاب داشته باشند.

 

وی با اشاره به این که روحانیت همراه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نقش کارآمد و ارزنده ای داشت، خاطرنشان کرد: روحانیت گاهی در قالب رزمی و تبلیغی جهت تقویت روحیه رزمندگان ایفای وظیفه داشتند. 


حجت الاسلام زارع با اشاره به این که روحانیت نقش والا و بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشت، یادآور شد: روحانیت با حضور تبلیغی خود دل های مردم را آرام و وسوسه ها را از جان ها می زدود./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات