۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۲۳۰۴۳
مسؤول عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا:

جامعه نیازمند فرهنگ جهاد و شهادت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری برای غلبه بر مشکلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... نیازمند فرهنگ جهاد و شهادت هستیم.
دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدباقر روحانی، مسؤول عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین ارزش های والای انقلاب و پیام های شهدا بوده و دوران دفاع مقدس، نماد پایداری و دلاوری ملت ایران است.


وی اقتدار جمهوری اسلامی اسلامی ایران را در حال حاضر به پشتوانه دفاع مقدس دانست و گفت: امنیت و آسایش کشور به برکت خون شهدا و رشادت های رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس است که از جان، مال و ناموس خود گذشتند و جانشان را برای اعتلای پرچم  اسلام، قرآن و انقلاب فدا کردند.


حجت الاسلام روحانی ادامه داد: در این مقطع زمانی به فرهنگ جبهه و جهاد و ایثار و ایمان نیاز داریم که اگر این فرهنگ والا به اقشار جامعه و به خصوص نسل جوان انتقال یابد، نظام و جوانان این انقلاب در برابر هجمه ها و توطئه های استکبار جهانی در امان می مانند.


مسؤول عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری برای غلبه بر مشکلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... نیازمند فرهنگ جهاد و شهادت هستیم، باید فرهنگ جبهه و جهاد به جوانان انتقال یابد و تنها بدین وسیله است که کشور از هجمه های بیگانگان در امان می ماند.


وی با اشاره به این‌که درس‌ها و عبرت های دوران هشت سال دفاع مقدس چراغ راهنمای ملت برای ادامه مسیر حق و حقیقت انقلاب اسلامی ایران است، افزود: دشمنان بیش از سه دهه از هر راهی که توانسته‌اند وارد شده اند که تا شاید این انقلاب را تضعیف کنند، اما هر بار با شکست مواجه شده اند.


حجت الاسلام روحانی رمز پیروزی مردم ایران در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان نظام اسلامی را ولایت‌مداری، زمان‌شناسی و حضور در صحنه دانست و افزود: امروز نیز اگر به دنبال غلبه بر تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی دشمنان و مصون ماندن از جنگ فرهنگی غرب هستیم، باید زیر پرچم ولایت حرکت کنیم.


مسؤول عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا با تأکید بر این‌که جنگ هنوز برای ملت ایران تمام نشده است، افزود: معتقدیم رژیم بعث عراق تنها ابزاری برای تحمیل جنگی نیابتی از سوی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران بود، که امروز این جنگ در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی ادامه دارد.


وی در پایان توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی را مورد تأکید قرار داد و افزود: این توصیه تنها متوجه مسؤولان نظام نیست، بلکه همه مردم به اندازه ای که می توانند باید در تحقق این استراتژی و راهبرد اصولی نظام تلاش کنند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات