۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۲۲۳۲۲۷
امام جمعه ورامین مطرح کرد؛

ضرورت اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از حوادث

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در ورامین با اشاره به اهمیت پیشگیری از حوادث گفت: نباید منتظر بروز حادثه ماند و سپس آن را رفع کرد بلکه باید برای پیشگیری از بروز حادثه با کار فرهنگی از بروز آن جلوگیری کرد.
ديدار آتش نشانان وراميني امام جمعه ورامين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین عصر امروز در دیدار جمعی از آتش نشانان، با تأکید بر اهمیت مراقبت در امور حادثه خیز گفت: حوادث غیر مترقبه ارتباط مستقیم با حوادث جانی و مالی دارد، بنابراین اگر در رفع حوادث هوشیار نباشیم احساسات عمومی جریحه ‌دار خواهد شد.
 
امام جمعه ورامین افزود: وجدان آتشنشانان آرام است چون با آمادگی کامل از جان و مال مردم مراقبت می‌کنند و با این کار برای خانواده شان در حال کسب روزی حلال هستند.
 
نماینده ولی فقیه در ورامین با بیان اینکه وجدان هر شخص دائماً در حال محاکمه آن شخص هست گفت: وجدان انسان، خلق خدا و خود خداوند 3 محکمه ای هست که انسان را مورد بازخواست قرار می دهند.
 
آیت‌الله محمودی‌ در پایان این دیدار با اشاره به اهمیت پیشگیری از حوادث ابراز داشت: نباید منتظر بروز حادثه ماند و سپس آن را رفع کرد بلکه باید برای پیشگیری از بروز حادثه با کار فرهنگی از بروز آن جلوگیری کرد.
 
شایان ذکر است در ابتدای این دیدار محمد خانی، مدیر سازمان آتش‌نشانی شهرداری ورامین گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه کرد.
 
گفتنی است قبل از این دیدار مراسم قرائت سوگند‌نامه آتش نشان های شهرستان ورامین در روز آتش نشان برگزار شد./804/پ203/ب4
ارسال نظرات