۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۲۲۳۲۴۳
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

امنیت زمینه ساز پیشرفت و تعالی جامعه است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که ترویج امنیت زمینه ساز پیشرفت و تعالی جامعه است، گفت: امنیت و ترویج آن امر ارزنده ای است که ثمرات گرانقدری در زندگی جامعه بشری دارد.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی، مدیرعامل و جمعی از پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان آمل، امشب با حجت الاسلام رحمانی آملی، امام جمعه آمل دیدار کردند.


حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در این دیدار با تقدیر و تشکر از فعالیت های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آمل، گفت: امیدواریم بتوانید در ارائه خدمت رسانی به مردم به بهترین نحو ممکن کوشا بوده و در این راستا موفق باشید.


وی با تاکید بر این که ترویج امنیت زمینه ساز پیشرفت و تعالی جامعه است، بیان داشت: امنیت و ترویج آن امر ارزنده ای است که ثمرات گرانقدری در زندگی جامعه بشری دارد.


امام جمعه آمل با تقدیر از خدمات آتش نشانان در مواجهه با حوادث، تصریح کرد: این عزیزان به نحوی شایسته در راستای حفظ و حراست از مردم و اموال آنان در برابر حوادث و بلایا گام برمی دارند که از مزد و پاداش گرانقدری برخوردار است.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که خدمت خالصانه و صادقانه به مردم سبب اجر معنوی گرانقدری برای انسان می شود، تصریح کرد: بسیاری از خدمات با اجر دنیایی قابل جبران نبوده و از پاداش اخروی در سرای آخرت برخوردار است.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که وظیفه گرانقدری داریم که باید در راستای انجام تکالیف خود کوشا باشیم، ادامه داد: باید تلاش کنیم وظیفه و تکلیفی که بر عهده ما قرار گرفته است را به درستی انجام داده و نسبت به انجام کارهای محوله کوشا باشیم.


وی با اشاره به این که آتش نشانی وظیفه مهمی در راستای حفظ امنیت شهروندان در برابر حوادث است، گفت: این امر به عنوان وظیفه ای مهم است که باید تلاش کنیم با تمام توان برای مردم کار کرده و از تمام نیرو و توان خود در این کار استفاده کنیم.


امام جمعه آمل بر ضرورت خدمت‌رسانی خالصانه و بی‌منت به مردم تاکید کرد و افزود: باید قدر این مردم را دانسته و بدانیم دنیا فرصتی است که باید از آن به بهترین نحو ممکن برای سرای آخرت بهره گیری کنیم و با اعمال و خدمات شایسته خود را برای دیار باقی آماده کنیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که باید از فرصت خدمت گذاری به مردم به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم، ادامه داد: خدمت در نظام اسلامی یک افتخار است که باید از این افتخار ارزنده در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم بهره گیریم و وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات