۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۲۲۳۹۴۱
مسؤول شورای هیأت های مذهبی اهواز تأکید کرد؛

ضرورت تعامل حوزه های علمیه با هیأت های مذهبی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هیأت مذهبی اهواز با تأکید بر ضرورت تعامل حوزه های علمیه با هیأت های مذهبی گفت: برقرای ارتباط تعاملی با آن ها می تواند سبب رشد دینی و فکری هیأت مذهبی در جامعه شود.
همايش هيئت هاي مذهبي

سیدعلی باب المراد، مسؤول شورای هیأت مذهبی اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری نخستین دوره آموزشی هیأت مذهبی با حضور سه مبلغ بین المللی در اهواز خبر داد و اظهارداشت: این دوره روز جمعه 11 مهرماه 1393 در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

باب المراد افزود: سید سجاد حیدر از کشمیر هند و محمد علی نوازخان از کشور بنگلادش از جمله مبلغان بین المللی حاضر در این دوره بودند.

باب المراد، خط دهی به مراسم، افزایش سطح اطلاعاتی مسؤولان هیأت برپایی هماهنگ مراسم مذهبی در ماه محرم، ایجاد تعامل میان هیأت مذهبی و محتوادهی به مراسم مذهبی را از جمله هدف های برگزاری این دوره برشمرد.

مسؤول شورای هیأت مذهبی اهواز تصریح کرد: این دوره های آموزشی در راستای تحقق رهنمود های رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهت دهی به هیأت مذهبی برگزار شده است.

وی در ادامه  از حضور 90 درصدی مسؤولان این هیأت در این دوره آموزشی خبر داد و عنوان کرد: استمرار این دوره ها می تواند گامی در جهت بالا بردن سطح علمی شرکت کنندگان و بهینه سازی تعامل آن ها با قشر جوان باشد.

باب المراد، به روز کردن اطلاعات افراد و افزایش جذابیت را از دیگر هدف های برگزاری این دوره ها ی آموزشی دانست.

مسؤول شورای هیأت مذهبی اهواز در پایان ارتباط تعاملی میان نهادهای دینی و هیأت مذهبی را مناسب توصیف و عنوان کرد: حوزه های علمیه از جمله کانون های مهم علمی و مذهبی هستند که برقرای ارتباط تعاملی با آن ها می تواند سبب رشد دینی و فکری هیأت مذهبی در جامعه شود./9452/ت303/ب2

ارسال نظرات