۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۲۲۳۹۵۶
نماینده ولی فقیه در اصفهان:

رسیدگی به جانبازان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: عنایت ویژه به وضعیت جانبازان خود بهترین نوع ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد است.
امام جمعه اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، امروز در دیدار حجت الاسلام سید حبیب الله حسنی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تبریک اعیاد قربان و  غدیر، گفت: رسیدگی به جانبازان 70 درصد باید در اولویت قرار گیرد.

 

وی با بیان این که متأسفانه علی رغم این اولویت، جانبازان مکان مناسبی ندارند تصریح کرد: من بارها و مکرراً تأکید کرده‌ام که شرایط جانبازان بالای70 درصد بسیار ویژه  است و به نحوی است که هرگز امکان ماندن در خانه برای آنان نیست و باید حتماً مکانی مناسب و در شأن این عزیزان آماده شود.

 

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: محلی که جانبازان در آن بسر می برند باید بهترین مکان چه از لحاظ تجهیزات و چه دیگر امکانات رفاهی باشد.

 

وی در ادامه ضمن انتقاد از این که مکان آسایشگاه شهید مطهری در جوار شرکت دخانیات اصلاً مناسب نیست، بیان کرد: باید مکان جانبازان دور از استقرار دخانیات باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: توجه و عنایت ویژه به شرایط و وضعیت جانبازان خود بهترین نوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجهاد است.

 

وی عنوان کرد: من پیشنهاد داده بودم که مکان استقرار جانبازان باید در کنار رودخانه زاینده رود که بهترین مکان در اصفهان است، باشد ولی متأسفانه رودخانه اکنون خشکیده است و ما در جایی دیگر باید برای جانبازان مکان مناسبی تعبیه کنیم.

 

لازم به ذکر است، ظهر امروز حجت الاسلام سید حبیب الله حسنی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر یکروزه خود به اصفهان، در ابتدا با امام جمعه اصفهان دیدار و پس از آن با رییس حوزه علمیه اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد./939/پ202/ب4

ارسال نظرات