۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۲۲۵۵۲۳
امام جمعه بابل:

بهره گیری از ظرفیت های مردمی موجب کاهش اثرات جرم می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با تجلیل از برنامه های به اجرا در آمده نیروی انتظامی برای تأمین امنیت جامعه گفت: ارتباط مؤثر با مردم و بهره گیری از ظرفیت های آحاد جامعه برای مقابله با ناهنجاری ها، موجب کاهش اثرات جرم در جامعه می شود.
حجت الاسلام حسن روحاني، امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در دیدار فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان گفت:  مردم باید قدردان تلاش ها و زحمات سبزقامتان نیروی انتظامی و تلاش های آنان در مسؤولیت های مختلف در انجام مأموریت های مختلف باشند.

 

وی افزود: آحاد جامعه باید بدانند امنیتی که امروز در جامعه از آن برخوردار هستند ناشی از تلاش های خدمت گزاران در نیروی انتظامی است.

 

مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل با اشاره به نا امنی های گسترده در کشورهای همسایه و وجود امنیت بالا در ایران اسلامی خاطرنشان کرد: در کنار آن ناامنی هایی که متأسفانه امروزه در بسیاری از کشورهای اسلامی هم مرز ما وجود دارد، ایران اسلامی در سایه حضور هدایت های رهبر معظم انقلاب و زحمات نیروی انتظامی از امنیت بالایی برخودار است.

 

وی با تجلیل از رشادت های مأموران نیروی انتظامی و گرامیداشت شهدای امنیت کشور گفت: برخی مواقع خطرات بزرگی در مناطقی از کشور اتفاق می افتد که برادران نیروی انتظامی با همه وجود آماده تحمل این خطرات هستند.

 

حجت الاسلام روحانی با محکوم کردن جنایت تروریست ها در به شهادت رساندن پرسنل انتظامی در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: افراد خائن دائماً برادران عزیز نیروی انتظامی را در معرض کمین ها قرار می دهند تا بتوانند منطقه را ناامن کنند و نیات خبیث خود را نسبت به این کشور و ملت به اجرا در بیاورند.

 

وی با یادآوری وظایف نیروی انتظامی در برابر جامعه گفت: فعالان نیروی انتظامی مسؤولیت سنگینی بر عهده آنان در عرصه های امنیتی، انتظامی قرار داده شده است تا از بروز نا امنی در جامعه جلوگیری کنند و به همین دلیل پرسنل انتظامی همواره باید اهمیت این کار را برای خودشان یادآور شوند.

 

رییس شوری فرهنگ عمومی شهرستان بابل با یادآوری فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت جایگاه نیروی انتظامی در جامعه گفت: نیروی زحمتکش پلیس در کنار قوه قضاییه رسالت سنگینی در برقراری نظم و امنیت در جامعه بر عهده دارد و در این عرصه همه مشکلات و سختی ها را تحمل می کنند.

 

وی بر لزوم تقویت نیروی انتظامی در ابعاد امکانات و پرنسل اشاره کرد و گفت: حفظ انگیزه بالا و تلاش برای پرسنل نیروی انتظام  و نیز در اختیار گذاشتن امکانات بیشتر از سوی دولت موجب افزایش خدمات دهی مأموران انتظانی خواهد بود.

 

حجت الاسلام روحانی  با تجلیل از برنامه های به اجرا در آمده نیروی انتظامی برای تأمین امنیت جامعه افزود: ارتباط مؤثر با مردم و بهره گیری از ظرفیت های آحاد جامعه برای مقابله با ناهنجاری ها موجب  کاهش اثرات جرم در جامعه می شود./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات