۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۲۲۵۶۳۶
بانوی محجبه قهرمان جودو:

آرزو داشتم با چادر بر سکوی قهرمانی حاضر شوم

خبرگزاری رسا ـ بانوی محجبه قهرمان جودوی کشور که پس از کسب عناوین نائب قهرمانی آسیا و سومی جهان در رشته جودو با پوشش برتر چادر بر روی سکو قرار گرفت و مقام معظم رهبری به همین سبب در پیامی از وی تقدیر کردند، گفت: نذر داشتم دل حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) را شاد کنم.
آرزو داشتم با چادر بر سکوی قهرمانی حاضر شوم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سمیه حیدری، بانوی قهرمان محجبه کشورمان شب گذشته در آیین افتتاحیه خانه حجاب صدف مشهد گفت: من رشته ورزشی ام را به خاطر این که پوشش کاملی داشت، انتخاب کردم.

 

وی گفت: در مسابقات آسیایی و جهانی به لطف خدا و عنایت حضرت زهرا(س) با حجاب برتر بر روی سکو رفتم و با وجود این که در مسابقات آسیایی کره جنوبی، مسؤولان برگزاری مسابقات با این اقدام من مخالف بودند و به همین سبب 20 دقیقه برای رفتن روی سکو معطل شدم، اما من فقظ می خواستم با چادر بر روی سکو بروم و در غیر این صورت حاضر نمی شدم.

 

بانوی محجبه قهرمان جودوی کشور با اشاره به این که در المپیک آسیایی با ناداوری از کسب مدال طلا بازماند، اظهار کرد: قصد داشتم اگر مدال طلا را به دست آوردم آن را تقدیم رهبر معظم انقلاب کنم، اما با یاداوری انجام شده موفق نشدم و مدال نقره ام را به ایشان تقدیم کردم.

 

حیدری به پیام رهبر معظم انقلاب در تقدیر از اقدامش اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند: «وقتی حضور شما بر سکوی افتخار با حجاب برتر چادر را دیدم سجده شکر به جا آوردم»، باید بگویم من و خانواده ام هم بعد از این که حضرت آقا را زیارت کردیم سجده شکر به جا آوردیم و من کوچکتر از این هستم که بخواهم در وصف ایشان صحبت کنم.

 

حیدری گفت: آرزویم این بود که با نماد زن مسلمان ایرانی یعنی چادر بر روی سکو بروم و نذر داشتم که روزی با چنین اقدامی دل حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) را شاد کنم./820/پ203/ب5

 

ارسال نظرات